Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز مازندران با توجه به مقارن شدن هفته بسیج با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، تکفیری‌ها و آزادسازی کشور‌های عراق و سوریه، برنامه‌هایی از سوی رسانه استانی مرتبط به این موضوعات طراحی و پخش خواهد شد.

حوزه صدا:

بنابراین گزارش؛ ویژه برنامه «مدرسه عشق» در ۷ برنامه به تهیه‌کنندگی رمضان کریمی‌نیا در طول هفته بسیج به صورت ضبطی هر روز به مدت ۴۵ دقیقه از ساعت ۱۶ الی ۱۵/۱۶ با آیتم‌های بسیجی، فضای مجازی و بسیج و انعکاس فعالیت‌ها و رویداد‌های هفته پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «صبح مازندران» هر روز از ساعت ۱۰/۷ الی ۸ صبح به انعکاس رویداد‌ها وخبر‌های مربوط به هفته بسیج می‌پردازد. برنامه «پیام مازندران» هرروز ساعت ۱۲ درهفته بسیج به مدت ۵ دقیقه به بیان برنامه‌های هفته بسیج از طرف معاونت روابط عمومی سپاه کربلا می‌پردازد.

برنامه «شباهنگام» هرشب درایام هفته بسیج از ساعت ۲۲ الی ۳۰/۲۳ با رویکرد هفته بسیج به انعکاس خبر‌ها رویداد‌ها و گفتگو با مسئولین و بسیجیان استان می‌پردازد. برنامه «شکوه عشق» یک برنامه نیم ساعته به مناسبت هفته بسیج به انعکاس فعالیت‌های بسیج در استان و ایثارگری‌ها و رشادت‌های بسیجیان استان می‌پردازد.

برنامه «الفبای ایثار» هم دراین هفته به موضوع بسیج و جانفشانی‌های این عزیزان در شرایط حاضر می‌پردازد.

همچنین در این حوزه به تحلیل و تبیین وضعیت جبهه مقاومت و دستاورد‌های آن با توجه به پیروزی علیه جریانات صهیونیستی آمریکایی و تکفیری در بین برنامه‌های پرداخته شد.

حوزه سیما:

ویژه برنامه گفتگو محور «انتقام سخت» در رابطه با نابودی داعش با اجرای محمدعلی رضاپور و به تهیه کنندگی مهدی وحیدی با حضور سردار میرشکار از فرماندهان دفاع مقدس و خانواده شهید مدافع حرم حاجی زاده به طور زنده به روی آنتن سیمای استانی رفت.

این برنامه در آیتم‌هایی به انعکاس پیام رهبری و سردار قاسم سلیمانی، تشکر خانواده‌های شهدای مدافع حرم، شور و شعف مردم منطقه از سقوط مذبوحانه فرقه تکفیری داعش، بیان چگونگی ایجاد داعش و نحوه سقوط آن پرداخت.

ویژه برنامه «مدرسه عشق» در ۷ برنامه ۵۰ دقیقه‌ای با اجرای ملک محمودی و به تهیه کنندگی علیرضا فلاح به گفتگو با اقشار بسیج اعم از بانوان ورزشکار، اساتید، مهندسین کشاورزی، علم و فناوری دانشجویان، دانش آموزان و کارمندان، ارائه گزارش از فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی، نوآوری و خلاقیت‌های بسیجیان، پخش پیام‌های امام و رهبری و سرود‌های حماسی می‌پردازد.

برنامه «مازرونی شو» با اجرای خانم رحمانی و آقای اسدی در سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی مهدی وحیدی با حضور سردار بابایی، ارائه گزارش از حضور بسیجیان استان در زلزله کرمانشاه و با حمایت سپاه کربلا می‌پردازد.

برنامه «دیما» به تهیه کنندگی مهدی رازقی به پخش گزارش ۱۵ دقیقه‌ای از یک خانواده شهید بسیجی در غرب استان پرداخت.

حوزه خبر:

همچنین حوزه خبر استان به پوشش کلیه رویداد‌های بسیج در سطح استان، تولید و پخش ۳ گزارش خبری با موضوع بسیج و پخش گفتگوی ویژه خبری با دعوت از یکی از فرماندهان بسیج پرداخته می‌شود.

فضای مجازی:

حوزه واحد فضای مجازی به بارگزاری برنامه مرثیه عشق ۷ برنامه، بارگزاری برنامه پیام مازندران ۷ برنامه ۸ دقیقه‌ای، بارگزاری برنامه شباهنگام ۷ برنامه ۵ دقیقه‌ای، بارگزاری ۷ برنامه ۵ دقیقه‌ای در واحد صدا و بارگزاری مدرسه عشق به تعداد ۷ برنامه خواهد پرداخت.

انتهای پیام/آ

ویژه برنامه‌های بسیج در صدا و سیما

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • گرامیداشت روز معلم
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت