Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از اعزام 2 کاراته کا کرمانشاهی به رقابت های لیگ جهانی این رشته که به میزبانی ژاپن برگزار می شود، خبر داد.

ناصر محمدصالحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محدثه آقایی و هامون درفشی پور کاراته کاهای کرمانشاهی هستند که به رقابت های لیگ جهانی اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آقایی نماینده وزن به اضافه 68 کیلوگرم بانوان ایران و درفشی پور نیز نماینده وزن 67- کیلوگرم ایران در رقابت های لیگ جهانی خواهند بود.
محمدصالحی افزود: رقابت های لیگ جهانی کاراته وان (سری A) در روزهای شنبه و یکشنبه چهارم و پنجم آذر به میزبانی شهر اوکیناوا ژاپن برگزار خواهد شد.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه یادآور شد: در این رقابت ها بیش از 783 کاراته کا از 67 کشور دنیا حضور دارند و در اوزان مختلف با یکدیگر رقابت می کنند.
وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت کاراته کاهای اعزامی کرمانشاه به لیگ جهانی گفت: خوشبختانه هر 2 ورزشکار از شرایط روحی و آمادگی خوبی برخوردار و شانس زیادی برای کسب مدال دارند.
محمدصالحی افزود: محدثه آقایی چند ماه قبل در مسابقات کاراته همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی آذربایجان برگزار شد توانست مدال برنز کسب کند.
وی یادآوری کرد: همچنین درفشی پور نیز در مسابقات بین المللی جام وخدت و دوستی توانست با شکست تمامی رقبا مدال طلا را بدست آورد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل قیچی برگردان دیدنی آقایی پور به سپاهان (سپاهان - استقلال خوزستان)

گل قیچی برگردان دیدنی آقایی پور به سپاهان (سپاهان - استقلال خوزستان)

دیگر خبرها

  • سرباز ژاپنی که تا ۲۹ سال پس از پایان جنگ جهانی تسلیم نشد / شیر و یوزپلنگ‌های پسر صدام حسین / پنج فعالیت بشری که از فضا دیده می‌شود / مارچ ۸۱۱، سلطان فرمول یک
  • علت قیمت‌گذاری 30 میلیاردی آقایی‌‎پور در استقلال خوزستان
  • گل قیچی برگردان دیدنی آقایی پور به سپاهان (سپاهان - استقلال خوزستان)
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه