Web Analytics Made Easy - Statcounter

206 دستگاه کنتور حجمی هوشمند بر روی چاه های حریم حوضه زاینده رود اصفهان نصب شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مرکز اصفهان؛ سرپرست گروه بهره برداری و نگهداری از شبکه های آبیاری آب منطقه ای اصفهان گفت:  هدف از اجرای این طرح مدیریت مصرف، کاهش تلفات و صرفه جویی است.

مجید نصر همچنین از اجرایی شدن طرح کدگذاری شبکه های آبیاری این استان برای نخستین بار در استان اصفهان خبر داد و افزود : کنتورهای هوشمند همچنین بر روی تمام چاه های حریم شهرستان مبارکه رودخانه نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش بینی کرد درمرحله بعدی تا پایان امسال تمام چاه های حریم شهرستان های فلاورجان و زرین شهر هم  مجهز به کنتور حجمی هوشمند شوند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل استاندارد استان گفت: این آزمون‌ها شامل بررسی و پایش کمیت (جرمی و حجمی) محصولات و فرآورده‌های بسته‌بندی شده موجود در مراکز تولید و عرضه بوده است.


مهدی دستورانی افزود: طرح کنترل و پایش وزنی فرآورده‌های بسته بندی شده بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۱۶۳۸۱ با عنوان «کمیت فرآورده در بسته‌بندی‌ها» و استاندارد ملی شماره ۲۱۷۵۹ با عنوان «الزامات برچسب‌گذاری پیش بسته‌بندی‌ها» انجام شده است که در صورت وجود مغایرت وزنی یا حجمی محصولات بسته بندی شده با کمیت درج شده بر روی بسته بندی محصول، اقدامات قانونی لازم انجام و پرونده واحد تولیدی به مراجع ذیربط ارجاع داده می‌شود.


وی از هم استانی ها خواست برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد، کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • (عکس) زاینده رود، سی و سه پل و پل خواجو؛ سال ۱۹۲۷
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین