Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به احداث راه‌آهن تهران - همدان و همدان- سنندج، در آینده نزدیک همدان به عنوان بارانداز و محور تردد اصلی ریلی غرب کشور به پایتخت متصل می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خیرالله خادمی در بازدید از روند اجرای طرح های زیر ساختی همدان بر آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه راه‌آهن فامنین تاکید کرد و افزود: هفته گذشته مناقصه پیمانکار این ایستگاه و ایستگاه غرق آباد با شرکت بیش از ۵۰ پیمانکار انجام شد و پس از اتمام تشریفات مناقصه، پیمانکار نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی طی دو هفته آینده اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان همدان با ۹ استان همجوار خود فاصله ای حدود سه ساعت دارد، ادامه داد: این موضوع می‌تواند در راستای توسعه و اعتلای اقتصادی استان همدان نقش فزاینده‌ای داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: احداث ایستگاه راه آهن فامنین طبق دستور مستقیم وزیر راه و شهرسازی باید اوایل سال آغاز می شد که در انجام آن تعلل صورت گرفته است.

امیر خجسته با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت این راه آهن باید تعیین تکلیف شده و به ما برنامه زمانبندی داده شود، افزود: در یک سال اخیر تکمیل برخی طرح های زیرساختی و مواصلاتی استان همدان به صورت نیمه‌تعطیل درآمده است.

وی گفت: عملیات اجرایی طرح ‌ها در صورتی که پیگیری مداوم نشود به دست فراموشی سپرده می شود.

خط آهن همدان-تهران به طول ۲۶۷ کیلومتری یکی از طرح های مهم کشور است که پس از سالها توقف عملیات اجرایی، در دولت تدبیر و امید محقق شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات زیر سازی و آسفالت محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلیومتر از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در این مدت سال گذشته اسفالت ۸ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است و این عدم رسیدگی به این محور ترانزیتی باعث گلایه مردم شهرستان پلدشت شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به وضعیت این محور می‌باشند 
شاطویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ماکوو پلدشت می‌گوید: محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلومتر است که دو کیلومتر آن در سال‌های گذشته توسط اداره کل راه و شهر سازی احداث و چهار خطه شده است و برای ۲۰ کیلومتر دو قرارداد منعقد شده که قطعه اول به طول ۸ کیلومتر توسط پیمانکار زیرسازی. اسفالت و خط کشی شده است 
وی گفت در مورد ۱۲ کیلومتر باقی مانده این محور گفت پیمانکار بخشی از این محور را آسفالت ریزی کرده و نیمه کاره مانده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد خلع ید و تعیین تکلیف نهایی از پیمانکار است که پس از نعیین و تکلیف به یگ پیمانکار دیگر برای اجراء واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود