Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند عصر پنجشنبه در نشست مدیریت بحران استان که با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در فرمانداری ثلاث باباجانی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان مدیر ارشد استان از تمامی گروه های مردم نهاد که از ابتدای حادثه زلزله با حضور گسترده در استان به امدادرسانی پرداختند، سپاسگزاری می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مرحله اسکان اضطراری به پایان رسیده و در مرحله اسکان موقت هستیم و به دلیل سردسیر بودن منطقه این چادرهای اهدا شده جوابگو نخواهند بود بنابراین نیازمند تسریع در روند ایجاد مسکن های موقت هستیم.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: سرعت در انجام کارها اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است ولی بخشی از این ابزارهای تسریع دهنده در دستان مدیران ملی و وزیران کابینه است.
بازوند اضافه کرد: ساختمان های دولتی متعددی در این زلزله آسیب دیده اند که بازسازی آن ها نیازمند کمک وزارت راه و شهرسازی است و در آستانه تنظیم بودجه 97 باید در ردیف های ملی گنجانده شوند.
وی ادامه داد: رییس جمهوری دستور اختصاص یک ردیف بودجه مستقل برای بازسازی مناطق زلزله زده را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی داده اند که برای تصویب به مجلس ارائه می شود. البته این کافی نیست و ما باید از ردیف های ملی هم باید برای بازسازی استفاده کنیم.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: راه های مواصلاتی جوانرود به ثلاث به شدت آسیب دیده و جاده اسلام آباد به سرپل ذهاب نیز خسارت دیده است.
بازوند با بیان اینکه راه مواصلاتی ازگله به تازه آباد ثلاث نامناسب است و نیازمند بازسازی و حذف پیچ های حادثه ساز است، عنوان کرد: تونل سیاه طاهر در مسیر جوانرود به ثلاث ردیف ملی دارد و نیازمند گنجانده شدن در موافقت نامه ها توسط وزارت راه و شهرسازی است.
وی افزود: فرودگاه کرمانشاه به استان های اطراف خدمات ارائه می دهد و دارای یک مرکزیت در منطقه غرب کشور است که انتظار می رود به عنوان بیس پروازهای ایران ایر قرار گیرد.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: بهره برداری از راه آهن کرمانشاه آرزوی دیرینه مردم منطقه است و امیدواریم وزارت راه و شهرسازی با تلاش بیشتر زمینه افتتاح این پروژه در سالجاری را فراهم کند. این پروژه نقش مهمی در توسعه کرمانشاه دارد.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 444 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.

900

بازوند مسکن موقت کرمانشاه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی

احمد شانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات حوزه صمت در استان همدان اظهار کرد: باتوجه به سیاست گذاری های دولت و تکلیفی که به صورت قانونی برای ادارات تعریف شده، در این موارد سعی شد تا تمام موارد و مسائل طرح جوانی جمعیت به صورت مناسب به انجام رسد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع باید بتوانیم با ایجاد اشتغال و بسترسازی حوزه واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی که هرکدام به نوبه خود ارزش افزوده بسیار خوبی را در استان به صورت غیرمستقیم در حوزه جوانی جمعیت ایجاد خواهند کرد.

مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: همچنین ایجاد اشتغال و کارآفرینی که افراد منجر با این می شوند که نسبت به اقتصاد خانواده که یکی از ارکان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

شانیان با بیان اینکه اشتغالزایی بسیار خوبی را در استان شاهد هستیم، افزود: در استان همدان امروز، کار هست اما کارگر و کارمند در بخش خصوصی نداریم.

وی با اشاره به اینکه نیازهای مردم ما در حوزه بازار در شهرستان های همدتن متفاوت عمل می کنند اما در مجموع اگر بخواهیم مرکز استان را ملاک قرار دهیم، در دسترس بودن اقلام و کالاهای که باید برای ابتدای زندگی را شاهدیم.

شانیان با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیفات متعدد نیز از افزایش قدرت خرید مردم سخن گفت.

وی افزود: استان همدان یکی از استان های است که تورم کمتری را نسبت به سایر استان ها تجربه کرده که این امر به صورت مستقیم با سفره و معیشت مردم و خانواده ها و تشکیل خانواده برای افراد موثر خواهد بود.

وی در تشریح این موضوع اظهار کرد: اقلام اولیه مانند شیرخشک، پوشک و سایر موارد که برای فرزندان باید در دسترس باشد، در دسترس مردم است و نرخ آنها نیز در سیاست گذاری های وزارت صمت گنجانده شده است.

کد خبر 6092915

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • آمریکا تصاویر اولیه از اسکله موقت در سواحل غزه را منتشر کرد
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان