Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه استقلال تهران از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برای رای محرومیت تماشاگرانش درخواست تجدید نظر کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت باشگاه استقلال، این باشگاه از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران خواست در خصوص رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به برگزاری بدون تماشاگر مصاف استقلال و گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی تجدید نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه کانون هواداران استقلال و سرمربی استقلال قبل از صدور رای، درخواست کرده بودند تا عواید بلیت فروشی این دیدار به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص یابد، در صورت لغو محرومیت و موافقت شورای تامین استان تهران، مسابقه استقلال و گسترش فولاد بلیت فروشی نخواهد داشت و هواداران محترم هزینه بلیت که رقم آن اعلام می‌شود را به حساب جمعیت هلال احمر، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز خواهند کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و گسترش فولاد تبریز ساعت 17:30 فردا (شنبه) طبق رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آزادی  بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!