Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تعدادی از بازیکنان با تجربه تیم به دلیل مصدویت در دیدار فردا مقابل استقلال تهران غایب هستند، ولی با وجود جوانان با انگیزه به آینده موفقیت آمیز نتایج گسترش فولاد در لیگ برتر خوشبین هستم.

«فرشاد فلاحت‌زاده» روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم فوتبال استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز در چارچوب لیگ برتر فوتبال ایران در محل سازمان لیگ افزود: آندرانیک تیموریان، علیرضا نقی ‌‌زاده، امین خطیبی و میلاد فخرالدینی به دلیل مصدومیت نمی توانند در دیدار فردا حاضر باشند ولی با میدان دادن به جوانان موفق خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: البته تیم استقلال تهران نیز با بدشانسی نتوانسته در این دوره از رقابت های لیگ برتر امتیازهای لازم را جمع‌آوری و جایگاه واقعی آن رده یازدهم جدول نیست و تلاش دارد به بالای جدول رده بندی بازگردد. اما تیم گسترش فولاد نیز آنالیز لازم را از نقاط ضعف و قوت استقلال انجام داده است و می دانیم استقلال ها در دیدارهای خانگی خود هجومی بازی می کنند.
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره انجام بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر اظهار داشت: دوست داشتیم هواداران با حضور خود در ورزشگاه از دیدن بازی لذت ببرند که متاسفانه با حکم کمیته انضباطی، تیم استقلال از همراهی هواداران خود محروم است.
فلاحت‌ زاده در باره داوری ‌ها در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: قضاوت ‌ها تا به اینجای کار زیاد به تیم گسترش فولاد لطمه نزده است، اما می‌توانست خیلی بهتر باشد. البته بازیکنان ما تلاش می کنند توانمندی ‌های خودشان را بیشتر کنند و امتیاز بگیرند و در همه رقابت ها به دنبال پیروزی هستند.
وی درباره جذب مجتبی جباری هافبک کنار گذاشته شده تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: جباری سال ‌ها شاگرد فیروز کریمی سرمربی فعلی تیم بوده و بازیکنی است که هر مربی دوست دارد در تیم خودش داشته باشد. البته صحبت‌هایی در این باره انجام شده است ولی نظر نهایی را آقای کریمی خواهند داد.
تیم های فوتبال استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، فردا شنبه از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم می روند.
آبی پوشان پایتخت هم اکنون با 13 امتیاز جایگاه یازدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند و تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نیز با 14 امتیاز در رده 10 ایستاده است.
ادامه دارد...
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**انتشاردهنده:علی خورسندی
خبرنگار: محمد مهدی موذن**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد