Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زاهدان گفت: شجره خبیثه ی داعش با رشادت‌های بی نظیر جبهه مقاومت به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی نابود شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش گفت: تروریست‌های داعش تمام توان خود را به ‌کار گرفتند تا چهره اسلام ناب محمدی(ص) را تخریب کنند اما در نهایت این فتنه بزرگ با رشادت‌های جبهه مقاومت به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   آیت‌الله سلیمانی افزود: شش سال قبل، داعش فتنه ای بود که به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در کشورهای مسلمان سوریه وعراق بوجود آمد وهدف آن راه اندازی حکومتهایی همچون بنی امیه وبنی عباس بود. نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه این فتنه بزرگ تبعات تلخی در کشورهای اسلامی به دنبال داشت اظهار داشت: این گروه تروریستی بدترین جنایات را دراین کشورها انجام داد ودهها هزار مرد و زن وکودک را به خاک وخون کشید و دراین بین بسیاری از زیرساخت‌ها و اماکن مذهبی سوریه و عراق را به طور کامل تخریب کرد. امام جمعه زاهدان با تقدیر از تلاش ها و فرماندهی مقتدرانه سردار حاج قاسم سلیمانی در دفع این فتنه شوم گفت: مجاهداتهای وجانفشانیهای این سرداربزرگ وهمه عزیزانی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتن این پیروزی را به ارمغان آورد. وی تصریح کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله سیستانی مرجع عالیقدر عراق در مسیر نابودی داعش بسیار موثر و کلیدی بود که همه ما باید قدردان این بزرگان باشیم.آیت‌الله سلیمانی  همچنین تاکیدکرد: با وجود آنکه داعش به طور کامل از عراق و سوریه حذف شده اما همان طور که مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند باید مراقب نقشه‌ها و فتنه‌افکنی‌های آینده دشمنان اسلام باشیم چرا که استکبار جهانی همواره به دنبال دشمنی با اسلام و مسلمین است. امام جمعه زاهدان در بخشی دیگر از خطبه ها به فرا رسیدن هفته بسیج اشاره کرد و گفت: تشکیل شجره طیبه بسیج توسط امام خمینی(ره) اقدامی بی‌نظیر بود و امروز این یادگار ارزشمند امام در عرصه‌های مختلف در حال نوآوری و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب است. همچنین قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان، حجت الاسلام تهرانی زاده نماینده ولی فقیه درسپاه سلمان استان گفت: بسیج شجره ایست که امروز هم دشمنان را  متعجب ومنفعل کرده وهم الگویی برای نیروهای مردمی در سوریه، عراق،ویمن وفلسطین شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیده نشده از حاج قاسم

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه) در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیروهای مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند» ؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت : چرا بیدارم نکردید؟!دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیروهای خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بارها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم : اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی گذارم جایی بروند.

کد خبر 847148 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه قاسم سلیمانی

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد