Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نفت آبادان می گوید که حالا دیگر برخی هواداران در ورزشگاه نمی توانند برخلاف جریان آب شنا کنند.

به گزارش "ورزش سه"،فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از کسب پیروزی ارزشمند 3 بر 2 مقابل سپاهان در کنفرانس خبری در مورد این دیدار گفت: این برد را به مردم آبادان تقدیم می‌کنم و از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که کرار و ابراهیم زاده گل زدند؛ اما از علی عبدالله زاده که با وجود مصدومیت بازی کرد، ممنونم. حسین بغلانی در نیمه اول آسیب دید و با درد بازی کرد؛ اما به خاطر تیم در نیمه دوم به میدان رفت که از او هم تشکر می‌کنم. به نظرم علاوه بر تشکر از سایر بازیکنان باید از این دو نفر ویژه‌تر تشکر کنم. چون این عزیزان با مصدومیت بازی کردند.

 

کمالوند در ادامه با اشاره به نمایش خوب جاسم کرار عنوان کرد: کرار نشان داد نابغه فوتبال است و در یک لحظه نتیجه را عوض کرد. حالا خیالمان راحت است که در نیم فصل اول رتبه تیم ما تک رقمی است.
سرمربی تیم صنعت نفت در پاسخ به این سوال که شما به دلیل مشکلات مالی باشگاه را ترک کردید؛ ولی باشگاه اعلام کرد که 4 میلیارد را به حساب تیم واگذار کرده است، اظهار داشت: از این 4 میلیارد تومان 2.5 میلیارد تومان هزینه هتل، بلیت هواپیما، سفر تیم و مسائل مختلف شده است. دوستان طوری می‌گویند 4 میلیارد که همه فکر می‌کنند همه پول به تیم تزریق شده، ضمن آنکه به جای 4 میلیارد تومان می‌گویند 40 میلیارد ریال که عدد کمی بزرگتر به نظر می‌رسد.


وی در همین خصوص ادامه داد: من به آقای عیسی‌زاده هم گفتم حالا که برگشته‌ام هر چه می‌خواهد بشود. من یک جایی فریاد زدم که فریادم زیر خاک بود. 4 ماه دیگر میهمان اینجا هستم و بعد از آن هم خداحافظ؛ اما دلم به حال این تیم می‌سوخت که این حرف را زدم. شما باید به حال تیم‌تان برای سال آینده فکری کنید. از روز اول گفتم که آبادان سرزمین مادری‌ام است و امیدوارم که وقتی از اینجا می‌روم یک خاطره خوب به جای بگذارم.


کمالوند در مورد اینکه گفته بود هواداران آبادانی به او توهین کرده بودند، توضیح داد: من نگفتم هواداران و فقط گفتم یک درصد از هواداران. شما ظاهراً برنامه 90 را ندیده‌اید که در آن برنامه گفتم 99.9 درصد از مردم حامی ما هستند. آن تعداد از هواداران که علیه مسعود ابراهیم‌زاده شعار می‌دادند باید متوجه اشتباهشان می‌شدند. دیدید که خدا چه کار کرد. ابراهیم‌زاده بازی قبل پنالتی گرفت و در این بازی گل زد؛ مگر همین آقایان به مسعود ابراهیم‌زاده توهین نکردند؟ آیا از آن هفته تا این هفته در مورد ابراهیم‌زاده معجزه شده است؟ متأسفانه از حرف‌های من سوءبرداشت می‌کنید من هرگز نگفتم هواداران بلکه گفتم یک درصد از هواداران. مجبور شدم در این مدت صفحه خودم را ببندم و به خاطر آنکه یک خانم مسن مطلبی را در صفحه من نوشت اشک در چشمانم جمع شد؛ الان هم می‌گویم آن زمان یک تصمیم گرفتم که در تمرینات نباشم که فکر می‌کنم تصمیم خوبی بود و منجر به این شد که امروز 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند. به نظر من دیگر در ورزشگاه کسی نمی‌تواند خلاف جهت آب شنا کند.


وی در خصوص یارگیری نیم‌فصل نیز گفت: در مورد یارگیری باید بگویم که این موضوع نیاز به تأمین بودجه دارد که ما اگر زرنگ باشیم پول بازیکنان فعلی را می‌دهیم.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم جام حذفی عصر جمعه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

دقیقه ۵ بازی ضربه گوستاوو پس از برخورد با مدافع تیم ذوب آهن از بالای دروازه تیم مهمان به بیرون رفت. دقیقه ۱۴ ضربه محکم هاشم نژاد توسط دروازه بان تیم ذوب آهن مهار شد. دقیقه ۲۰ بازی تیم محمد نادری پس از برخورد با مدافع ذوب آهن به کرنر رفت که کمک داور اعلام آفساید کرد. اواخر نیمه نخست برخی از هواداران نور فلش گوشی شأن را روشن کردند. دقایق پایانی بازی بازیکنان تراکتور فشار زیادی روی دروازه تیم ذوب آهن ایجاد کردند که با مصدومیت بازیکن تیم مهمان از فشارها کاسته شد. دقیقه ۵۲ گل دوم تراکتور آفساید اعلام شد. تیم تراکتور برای جبران شکست بازی قبلی در مصاف با ذوب آهن با انگیزه‌ای مضاعف وارد میدان شد و در نیمه نخست چندین موقعیت خوب بدست آورد ولی نتوانست به گل دست بیابد و این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم تراکوری ها دقیقه اول این نیمه با ضربه سر مهدی هاشم نژاد به گل نخست دست یافت. دقیقه ۶۱ بازیکن تعویضی ذوب آهن با نفوذ به محوطه جریمه تراکتور گل تساوی را به ثمر رساند. موقعیت تک به تک رحمان جعفری با دروازه ذوب آهن که شوت این بازیکن را پارسا جعفری مهار کرد. دقیقه ۸۰ ضربه محکم آلوز با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت و به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم هر ۲ تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند و نتیجه این دیدار به ضربات پنالتی رسید. تیم فوتبال تراکتور با ترکیب حسین پور حمیدی، مهدی شیری (سجاد آشوری)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (امیرحسین حسین زاده)، مهدی هاشم‌نژاد (مهدی عبدی) و رحمان جعفری (امیرارسلان مطهری) به مصاف ذوب آهن رفت. همچنین تیم ذوب آهن با ترکیب پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، سید محمد قریشی، محمد جواد محمدی (امید لطیفی)، کمال کامیابی نیا (مجید علی یاری)، محسن آذرباد، گریگول چابر ادزه، فریبرز گرامی، علی مصلح، مهرداد رضایی (سید پویا مختاری) و محمد حسین اسلامی وارد میدان شد. تیم داوری این بازی را امیر سامان سلطانی، امیر محمد داود زاده، وحید سیفی، حامد سیری و اکبر بخشی زاده به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند. در طول بازی شجاع خلیل زاده از تیم تراکتور و محمد قریشی و پویا مختاری از ذوب آهن کارت زرد دریافت کردند. از حواشی بازی می‌توان به روشن شدن چراغ نورافکن‌ها از ساعت ۱۸ اشاره کرد. ورود جیمی جامپ به داخل زمین که با حمایت دروازه بان تراکتور به سکو برگشت. ورود آمبولانس به کنار زمین ورزشگاه و مداوای تماشاگر مصدوم کد خبر 6089320

دیگر خبرها

  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم