Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله نوری وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: قطعاً رفع حصر و محدودیت‌ها از جناب آقای کروبی، جناب آقای موسوی‏، سرکار خانم رهنورد و جناب آقای خاتمی موجب تقویت وحدت ملی خواهد بود.

ایران آنلاین / حجت الاسلام و المسلمین عبدالله نوری در دیدار با اعضای انجمن دانشجویی فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز، با بیان اینکه با توجه به شرایط پیچیده در منطقه و تهدیداتی که به اشکال ‏گوناگون نسبت به کشور وجود دارد، وحدت و همبستگی همه نیروهای ‏سیاسی حول محور منافع ملی و قانون اساسی، بزرگترین قدرت بازدارنده در مقابل ‏تهدیدات است، گفت: قطعاً رفع حصر و محدودیت‌ها از جناب آقای کروبی، جناب آقای موسوی‏، سرکار خانم رهنورد و جناب آقای خاتمی موجب تقویت وحدت ملی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شما دانشجویان می‌توانید با تشکیل کمیته‌هایی، یک ‏لیست از وعده‌ها و ‏برنامه‌های انتخاباتی رئیس جمهوری و همچنین برنامه‌هایی که وزرا با ارائه آنها از ‏‏مجلس رأی اعتماد گرفتند را تهیه و بررسی کنید که هریک از این وعده‌ها و برنامه‌ها در ‏چه وضعیتی قرار ‏دارد و به صورت مستمر، این انتظارات را مشفقانه به دولت گوشزد ‏کنید.

وزیر کشور دولت اصلاحات ادامه داد: شما باید پیوسته ‏سئوال کنید که تحقق ‏حقوق مردم در قانون اساسی به کجا رسید؟ وعده‌های انتخاباتی ‏درباره زنان و جوانان و اقلیتها چه شد؟ چرا ‏ارتقا مدیریتی زنان در ایران مشکل و مانع ‏دارد؟

نوری تاکید کرد: طبیعتاً بسیاری از کسانی که به آقای روحانی رأی نداده‌اند ‏با این وعده‌ها مخالف بوده‌اند و اگر امروز ‏هم مخالف باشند عجیب نیست اما نمی‌شود ‏جوانان و زنان و اقلیتها که به دلیل همین وعده‌ها به آقای ‏روحانی  رای داده‌اند را به ‏خاطر تأمین نظر مخالفان کنار گذارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: باید به روشنی اعلام شود که ‏ملت، بنا بر تعهداتی که شما داده‌اید به شما رأی داده‌اند ‏و ما پیگیر آن تعهدات هستیم. این ‏مطالبه‌گری مؤثر است و چنانچه مطالبات و تعهدات گوشزد نشود، دولت ‏و منتخبان مردم در مجلس و شوراها، ممکن است ‏تحت تأثیر صدای بلند مخالفان قرار گیرند و چه بسا دچار وادادگی هم بشوند.

وی افزود: مبنای انقلاب ما، هم اسلام بوده است و هم تأمین آزادی‌های مردم. اما ‏هرچه جلوتر آمدیم، جریانهایی سعی ‏کردند بین این دو، تقابل ایجاد کنند و امروز هم ‏همان جریانها به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویی هرچه بخواهیم ‏اسلامی‌تر شویم، باید ‏آزادی های مردم محدودتر شود.

نوری در پایان تاکید کرد: شرکت در هر انتخاباتی مانند انتخابات ‏مجلس، ریاست جمهوری و...،صرفاً مشارکت در همان ‏انتخابات است و معنای دیگری را ‏نمی‌توان به آن نسبت داد. درباره اصل و نوع هر نظامی هم، چنانچه لازم باشد، باید مشخصاً در همان مورد، انتخابات و همه پرسی برگزار کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود، گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر «حسین سلامی» روز چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت مقام استاد و مربی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود که اراده ملت ایران در اراده رهبر ملت ایران متجلی و متراکم است. رهبری تجلی گاه اراده خداوند و اراده مردم است که در طول اراده خدا است، قدر نظام ولایی دانستن همین است.

وی با بیان اینکه با عملیات وعده صادق همه یک شکوه و اقتدار جدید را تجربه کردند، افزود: رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی دچار شکست اطلاعاتی شده بود و با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • طعنه سنگین هاشمی‌طبا به دولت رئیسی
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است