Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، در بیانیه مخالفان سوریه اعلام شد که امروز(جمعه) نشستی نیز در ریاض برگزار خواهد شد تا دستورکار این هیات و نیز آنچه که در مذاکرات ژنو در هفته آتی به دنبال آن خواهند بود را مشخص کنند.

بنابر این بیانیه، مخالفان سوری در دو روز مذاکره در ریاض درباره مسائل مهم به ویژه درخصوص آینده سوریه به بحث و تبادل نظر پرداختند و به جمع‌بندی کلی میان خود رسیدند که می‌تواند دیدگاه بخش اعظم مخالفان دولت سوریه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مخالفان سوریه اعلام کرد که تقریبا تمامی گروه‌های مخالف در هیات ۵۰ نفره تشکیل شده، نماینده دارند و خروج بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و نزدیکانش از قدرت یکی از اولویت‌هایی است که این هیات بر آن تاکید دارد.

مذاکرات مخالفان سوری برای تشکیل هیاتی متحد جهت حضور در مذاکرات ژنو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه در ریاض برگزار شد تا مخالفان بتوانند صفوف خود را برای مشارکت در گفت‌وگوهای هفته آتی ژنو متحد کنند.

در این نشست ۱۴۰ تن از مخالفان سوریه به نمایندگی از گروه‌های مختلف شرکت داشتند اما آن دسته از مخالفان سوری که مورد تایید روسیه هستند اعلام کرده‌اند که نشست مذکور و افراد انتخاب شده نماینده آنها نمی‌باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است