Web Analytics Made Easy - Statcounter

ازبک ها سال هاست تلاش می کنند راهی رقابت های جام جهانی شوند اما همواره در مرحله مقدماتی در صعود به این رقابت ها ناکام بوده اند. آنها در این سال ها یکی از رقبای ایران در مقدماتی جام جهانی نیز بوده اند.

به گزارش شریان نیوز،به تازگی در جلسات فنی که در فدارسیون فوتبال این کشور برگزار شده تصمیماتی در خصوص حضور یک مربی بزرگ خارجی در ازبکستان گرفته شده و حتی چند گزینه نیز برای هدایت تیم ملی ازبکستان مطرح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فدراسیون فوتبال ازبکستان یکی از جدی ترین گزینه های تیم ملی این کشور برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس است که سال هاست در آسیا حضور دارد و سال 2006 تیم ملی ایران را راهی جام جهانی کرده بود. سبک کاری برانکو و موفقیت او در پرسپولیس باعث شده انگیزه ازبک ها برای جذب برانکو افزایش پیدا کند مربی که در سال 2004 نیز ایران را به مقام سوم جام ملت های آسیا رسانده بود. همچنین به گفته فدراسیون فوتبال ازبکستان مربیانی همچون اسلاولیوب موسلین از صربستان، میودراگ رادولوویچ از مونته‌نگرو، آنجلو آلسیو از ایتالیا و برند اشتورک از آلمان نیز گزینه های مربیگری در تیم ملی ازبکستان هستند اما چند گزینه در اولویت فدارسیون فوتبال این کشور قرار دارند. گزینه های اصلی ازبک ها علاوه بر برانکو، اسلاون بیلیچ هموطن برانکو است که در دوران موفقی را در باشگاه وست هام انگلیس پشت سر گذاشته بود. همچنین والتر ماتزاری ایتالیایی و برت فن ماروویک هلندی دیگر گزینه های جدی ازبک ها برای تیم ملی این کشور هستند. پیشنهاد به برانکو اگر چه از نظر مالی می تواند سود خوبی را برای او به دنبال داشته باشد اما ممکن است به اندازه کافی برای مرد کروات جذاب نباشد. پیش از انتخاب دالیچ به عنوان سرمربی تیم ملی کرواسی صحبت هایی در خصوص مذاکره کروات ها با برانکو مطرح شده بود اما برانکو تصمیم خود را برای ماندن در پرسپولیس قطعی کرده بود و تصمیمی برای جدایی از این تیم نداشت. به نظر نمی رسد پیشنهاد ازبک ها برای برانکو جذاب باشد اما باید در نظر گرفت این مسئله به شرایط پرسپولیس نیز بستگی داشته باشد و اگر پرسپولیس ثبات سه سال اخیر خود را از دست بدهد موقعیت برانکو نیز در این تیم متفاوت خواهد شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون

مک کنا به سرعت در حال طی کردن پله‌های ترقی است.

در صورتی که روبرتو دزربی در تابستان امسال از هدایت برایتون کنار برود، این باشگاه به دنبال جذب کیران مک‌ کنا از ایپسویچ خواهد بود.

طرفداری | گاردین گزارش می‌دهد: طبق آخرین اخبار، برایتون با آماده شدن برای احتمال نیاز به یک سرمربی جدید، برنامه‌های جایگزینی دزربی را در نظر گرفته است. این مربی ایتالیایی که تیمش در شرایط نامطلوبی قرار دارد، در ماه‌های اخیر به چند باشگاه دیگر لینک شده است. 

برایتون نسبت به این وضعیت دیدی واقع بینانه دارد و نمی‌خواهد با رفتن این سرمربی ایتالیایی غافلگیر شود. آن‌ها در حال ارزیابی بازار هستند و توجه ویژه‌ای به مک‌کنا دارند که کار قابل توجهی در ایپسویچ انجام داده است. او فصل گذشته این باشگاه را از لیگ یک به لیگ بالاتر هدایت کرد و پس از پیروزی مقابل کاونتری در روز سه شنبه، تنها یک بازی دیگر با رساندن آن‌ها به لیگ برتر فاصله دارد.

ایپسویچ که برای قطعی کردن صعود خودکار به رقابت‌های لیگ برتر، به کسب یک امتیاز در بازی خانگی مقابل هادرزفیلد در روز شنبه نیاز دارد، به خاطر کیفیت فوتبالش مورد تحسین قرار گرفته است. پیشرفت سریع آن‌ها تحت نظر مک‌کنا باعث شده تا این سرمربی 37 ساله به عنوان یکی از آینده‌دارترین مربیان جوان در فوتبال انگلیس شناخته شود. ایپسویچ با وجود داشتن منابعی کمتر نسبت به رقبای خود در راه صعود یعنی لستر، لیدز و ساوتهمپتون، در کورس بالای جدول حاضر بوده است. 

گفته می‌شود صرف نظر از اینکه ایپسویچ صعود کند یا خیر، برایتون برای جذب مک‌کنا آماده است. اینکه آیا مک‌کنا، که قبلا در کادر مربیگری منچستریونایتد حضور داشت، به توسعه پروژه فعلی‌اش ادامه دهد، هنوز مشخص نیست. با توجه به اینکه ایپسویچ اولین فرصت سرمربیگری را به او داده است، مسئله وفاداری به این باشگاه نیز می‌تواند مطرح شود. 

دزربی که هنوز باید از برخی جهات خودش را در سطح اول ثابت کند، برای فرصت‌های مربیگری در بایرن مونیخ و لیورپول نادیده گرفته شده است. عملکرد او توسط چلسی و میلان مورد بررسی قرار گرفته است. منابعی در ایتالیا گفته‌اند که دزربی به دنبال چالشی جدید است اما در حال حاضر هیچ پیشنهادی روی میز نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست