Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ۶ نفر از کارکنان شهرداری خرم‌آباد به دلیل اختلاس دستگیر شدند که احتمال افزایش متهمان وجود دارد.

به گزارش تسنیم، اردشیر دریکوند در مورد فسادهای مالی در شهرداری خرم آباد و بازداشت 6 نفر به دلیل اختلاس تاکنون اظهار داشت: جرائم صورت گرفته مربوط به سال‌های قبل بوده است و اطلاعات درستی در این رابطه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تعداد 6 نفر حدود یک ماه است که توسط مراجع امنیتی دستگیرشده‌اند، خاطرنشان کرد: ممکن است افراد بیشتری در این موضوع دخیل باشند و این موضوع توسط دستگاه امنیتی و قضایی در حال رسیدگی است.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه هرکسی که هر جرمی را مرتکب شود و یا اینکه به بیت‌المال خیانت کرده باشد باید با برخورد شدید قانونی مجازات شود تصریح کرد: شورای شهر و مدیران شهرداری با هوشیاری و دقت باید از این سوءاستفاده‌ها جلوگیری کنند چراکه دست‌درازی به بیت‌المال با برخورد قانونی باید روبه‌رو شود.

دریکوندی با بیان اینکه پرونده این موضوع هنوز مختومه نشده و در جریان است، عنوان کرد: ممکن است افرادی که دستگیرشده‌اند تبرئه شوند و یا اینکه افراد بیشتری نیز که در این موضوع دخالت داشته‌اند به تعداد دستگیرشدگان اضافه شوند.

وی اظهار داشت: تا زمانی که دستگاه قضایی و امنیتی نتیجه قطعی این پرونده را اعلام نکنند از ذکر نام شخص یا اشخاصی که هنوز توسط دستگاه قضایی مجرم شناخته‌نشده‌اند معذوریم.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه وارث یک شهر غارت‌شده هستیم، خاطرنشان کرد: علت وقوع چنین مشکلاتی ممکن است به برنامه‌ریزی نادرست، حیف‌ومیل و عدم امانت‌داری توسط برخی مدیران باز‌گردد. 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»

ایسنا/کرمانشاه جشن خداقوت کارگر با تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه، امروز(۱۶ اردیبهشت) به همت خادمیاران رضوی و شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

محمدجعفر امامیان، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه در این مراسم، با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر حال کارگران جامعه خوب باشد، حال نیمی از مردم جامعه خوب خواهد بود.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به نقش محوری کارگران در اقتصاد کشور، مسئولان باید به امورات کارگران رسیدگی بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در دین اسلام نگاه ویژه ای به کارگران وجود دارد و در احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل‌بیت (ع) می‌بینیم که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشا عزت است، از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، این نوع برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل مشکلات این قشر زحمتکش باشد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه هم در این مراسم با بیان اینکه پیگیر بهبود وضعیت معیشت نیروهای شهرداری هستیم، به آن‌ها اطمینان خاطر داد پیگیر حل مشکلاتشان باشد.

در این مراسم از پاکبانان کرمانشاه تجلیل شد و هشت نفر آن‌ها به همت آستان قدس رضوی و شهرداری کرمانشاه سفر به مشهد مقدس را هدیه گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • دلیل اختلال در پروازهای خرم آباد ؛ یک عروسی شهر را بهم ریخت !
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد