Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام سبحانی امام جمعه سابق گنبدکاووس با حضور استاندار گلستان, نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه گرگان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, عبدالقدیر کریمی, ظهر امروز در مراسم تشییع و تدفین امام جمعه سابق شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: مرحوم حجت‌الاسلام محمد حسین سبحانی حدود 23 مسئولیت امام جمعه شهرستان را عهده‌دار بودند و با توجه به اینکه شهرستان گنبدکاووس, یکی از شهرهای مرزی و اهل سنت و شیعه در کنار هم زندگی می‌کردند, نقش بسزایی در تقویت وحدت اسلامی در منطقه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: وی پدر معنوی شهرستان بود. با حضور مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه گلستان و امام جمعه گرگان, استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم, مراسم تشییع از مصلی امام جعفر صادق (ع) برگزار و پیکر این عالم در امامزاده یحیی ابن زید(ع) دفن شد.

وی تاکید کرد: مراسم شام غریبان وی, امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد قائمیه با حضور خانواده وی برگزار می‌شود.

کریمی یادآور شد: امروز شنبه از سوی امام جمعه, نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی, ائمه جمعه شیعه و سنی و فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس, عزای عمومی اعلام شده است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: مراسم سومین روز وفات مرحوم حجت‌الاسلام سبحانی فردا از ساعت 10 صبح در مصلی امام جعفر صادق (ع), با سخنرانی, حجت الاسلام فرزانه امام جمعه موقت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

کریمی اظهار کرد: مراسم هفتمین روز وفات وی نیز پنج شنبه صبح در گالیکش و شب در مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش مشرق، معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

عکس/ مراسم تشییع پیکر معلم

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد