Web Analytics Made Easy - Statcounter

بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقات دو صحرا نوردی استان لرستان در شهرستان برگزار شد ودر مجموع تیم الیگودرز مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شاه نصیری رییس اداره ورزش و جوانان الیگودرز در گفت وگو با هیجار  ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام و هفته بسیج گفت: بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی استان لرستان در رده سنی جوانان،نوجوانان وبزرگسالان  به همت هیات دو و میدانی شهرستان و جهت اعزام به مسابقات کشوری  با حضور 80ورزشکار در الیگودرز برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رده سنی نوجوانان تیم الیگودرز مقام قهرمانی رسید و تیمهای بروجرد و خرم آباد به ترتیب در رده های دوم وسم قرار گرفتند.

  شاه نصیری اضافه کرد: در رده جوانان تیم بروجرد مقام اول ، تیمهای خرم آباد و الیگودرز مقامهای دوم و سوم را به خود اختصاص دادند همچنی در رده سنی  بزرگسالان نیز  تیم الیگودرز در جایگاه  اول قرار گرفت و بروجرد و رومشگان به ترتیب  مقامهای دوم و سوم را کسب نمودند و در مجموع  تیم الیگودرز مقام اول این دوره از  مسابقات را کسب کرد.

 

نتایج انفرادی به صورت زیر می باشد:

 

رده سنی نوجوانان؛

مقام اول محمد افروز از بروجرد

مقام دوم سامان آزاد از الیگودرز

مقام سوم اشکان آزاد از الیگودرز

 

رده سنی جوانان؛

مقام اول محمد گودرزی از بروجرد

مقام دوم عباس طاهرپور از خرم آباد

مقام سوم علیرضا غلامی از الیگودرز

 

رده سنی بزرگسالان؛

مقام اول یزدان مدنی از الیگودرز

مقام دوم محمد شیرازی از خرم آباد

مقام سوم محسن باقری از  الیگودرز

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • ببینید | صف بیکاران در صحرا
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد