Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز، ناصر باقری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به دستور استاندار گلستان، سه‌شنبه هر هفته مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان در مرکز سامد، پاسخگوی مشکلات و نقطه‌نظرات مردم استان گلستان خواهند بود.

وی از ملاقات عمومی مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: سامانه سامد سامانه پاسخگویی به مشکلات مردم است و توجه ویژه‌ای به مردم دارد و مردم می‌توانند مشکلات خود را از طریق این سامانه به گوش مسوولان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مدیران دستگاه‌های اجرایی در سه‌شنبه هر هفته در سامانه سامد پاسخگوی مردم گلستان خواهند بود/ مدیران دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت‌های خود در قالب چارچوب قانون استفاده کنند، ابراز کرد: با توجه به تاکیدات فراوانی که از سوی مقام معظم رهبری و دولت در راستایی پاسخگویی به امورات و مشکلات مردم شده است مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از تمام توان خود در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

باقری با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از تمام ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند، اذعان کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه سامد مشکلات خودشان را به گوش مسوولان برسانند و مسوولان وظیفه دارند تا پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم باشند.

وی با بیان اینکه سامانه سامد در راستای پاسخگویی به مشکلات مردم راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: به دستور استاندار گلستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند تا در سه‌شنبه هر هفته در سامانه سامد پاسخگوی مردم استان گلستان باشند و درصدد رفع مشکلات مردم گام موثری بردارند.

*سامانه رایگان ۱۱۱ آماده پاسخگویی به مشکلات مردمی است

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان با اشاره به اینکه سامانه رایگان ۱۱۱ آماده پاسخگویی به مشکلات مردمی در سطح استان گلستان است، تصریح کرد: مردم استان گلستان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۱۱ که به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده شده است به طور مستقیم با مدیران دستگاه اجرایی تماس حاصل کنند و مشکلات و موضوعات خودشان را با مسوولان مطرح کنند.

باقری از حضور معاون استاندار گلستان، مدیرکل سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها در مرکز سامد استان گلستان خبر داد و اذعان کرد: در سه‌شنبه هفته جاری مصادف با هفتم آذرماه جاری در محل سامد ربیعی، معاون استاندار گلستان، مهاجر، مدیرکل سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و رشیدی، رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها حضور خواهند داشت.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران

حجت‌الاسلام " حکمت علی مظفری " روز پنجشنبه در جمع مدیران استان بوشهر اظهار کرد: تنها در یک شعبه از این حوزه ۱۵ قاضی برجسته مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری به‌صورت تخصصی دنبال می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه حمایت از مردم از شرایط لاینفک استمرار حاکمیت نظام اسلامی است این حمایت مستلزم رضایتمندی مردم است که مسئولان باید در راستای آرمان امام راحل، شهدای گرانقدر، رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه به تحقق مطالبات و درخواست‌های مردم کنند.

رییس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: توجه به مردم و مردم‌داری با اخلاص و بی‌منت یک فرصت مهم برای خدمتگزاری مسئولان به مردم است و مدیران برای تحقق حقوق مردم از هیچ کوششی نباید فروگذاری کنند.

مظفری با اشاره به تخصیص ۲ اصل از قانون اساسی به مجموعه دیوان عدالت اداری یادآورشد: دیوان عدالت اداری بعنوان مولد انقلاب به شکایت مردم از دستگاه‌های اداری و اجرایی رسیدگی می‌کند.

وی گفت: پیشگیری از جرایم و تعامل با دستگاه‌های اداری و اجرایی از دیگر رسالت‌های دیوان عدالت اداری است.

مظفری ادامه داد: برای رسیدگی به حقوق کارگر ۲۱ کارگروه تخصصی در دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود