Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@22:47:27 GMT

افزایش قیمت نان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۶۳۵۷

افزایش قیمت نان متوقف شد

خبرگزاری میزان- رئیس اتاق اصناف گفت: افزایش قیمت نان با توجه به لزوم بررسی مجدد مصوبه فوق متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، علی فاضلی در خصوص علت توقف افزایش قیمت نان بیان کرد: با توجه به نارضایتی تولید کننده و مصرف کننده مصوبه افزایش قیمت نان مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: با توجه به دستور وزیر اقتصاد مصوبه افزایش قیمت نان مجددا بررسی خواهد شد  و متعاقبا پس از بررسی نتایج مربوط به افزایش، ثبات و یا اعلام نرخ جدید مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت نان در کشور در دوسطح آزاد پز و دولتی پز تعیین می شود و تنوع قیمت نیز باب طبع ما نیست ولی واقعیت جامعه است و باید صرف و صلاح مصرف کننده و تولید کننده  هر دو در نظر گرفته شود.

فاضلی خاطر نشان کرد: زمان بررسی مجدد هنوز مشخص نیست و متعاقبا اعلام خواهد شد و از هر گونه افزایش قیمت نان از سوی واحدهای فروش توسط اتحادیه جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار بیش از ۱۳۰ کارخانه چای سازی مشغول خرید تضمینی برگ سبز چای هستند.

به گفته او، با توجه به شرایط جوی و بارش های اخیر، برگ سبز چای از کیفیت بالایی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

حسنی با بیان اینکه قیمت چای پایان هفته تعیین تکلیف می شود، افزود: برآوردها حاکی از آن است که قیمت چای بسته به ارقام مختلف ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یابد.

مدیراجرایی سندیکای چای ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید چای خشک کمتر از ۲۸ هزارتن نباشد و بالاتر از ۲۸ هزارتن تابع شرایط جوی است.

او گفت: با توجه به افزایش واردات قهوه، گران شدن چای و کاهش مصرف پیش بینی می شود که تا پایان سال واردات چای از ۵۰ هزارتن فراتر نرود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود