Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: نخستین پرواز بیرجند کیش عصر امروز از فرودگاه بین‌المللی بیرجند انجام می‌شود.

هادی سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با بیان اینکه تلاش‌های بسیاری برای راه اندازی پروازهای مستقیم به جزیره کیش صورت گرفت اظهار داشت: به دلایل مختلف این پروازها برای چندمین بار تا مرحله لغو پیش رفت که با فراهم شدن شرایط مختلف و همکاری مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری هم اکنون فرودگاه بین المللی بیرجند آماده میزبانی از پروازهای یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروازهای کیش – بیرجند – کیش روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته به صورت چارتر توسط هواپیمایی کیش ایر و با هواپیمای فوکر 100 انجام می شود، افزود: پرواز روز شنبه 16:40 ازکیش و 19:30 از بیرجند و سه شنبه‌ها 12:30 از کیش و 15:00 از بیرجند به مقصد کیش انجام خواهد شد و نخستین پرواز شنبه چهارم آذرماه وارد فرودگاه بیرجند می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وظیفه فرودگاه‌ها تامین زیرساخت و فراهم کردن شرایط برای انجام پرواز است بیان کرد: این اداره کل علیرغم مشکلات موجود به دنبال برقراری و افزایش پروازها به مسیرهای فعلی و مسیرهای جدید است.

وی افزود: به زودی یک پرواز در هفته در مسیر زاهدان– بیرجند– زاهدان به مجموع پروازهای فرودگاه بین المللی بیرجند افزوده خواهد شد که پس از دریافت مجوز از این اداره کل ساعت و زمان آن اعلام می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از اضافه شدن دو پرواز به پروازهای استان خبرداد و گفت: این کار بنا به درخواست های مکرر هم استانی ها انجام شده است.

سلامی با بیان این که پرواز بیرجند- زاهدان از 16 آذرماه جاری در روزهای پنجشنبه هر هفته انجام می شود ادامه داد: پرواز بیرجند به زاهدان 16:55 و زاهدان به بیرجند 11:15 صبح خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یک پرواز بیرجند- مشهد نیز از 13 آذر به پرواز های فرودگاه بیرجند اضافه خواهد شد، افزود: پروازهای بیرجند به مشهد 19:40 و مشهد به بیرجند 17:55 سه شنبه‌های هر هفته صورت می گیرد.

وی بیان کرد: این دو پرواز توسط ایران ایر انجام می شود و همچنین با برقراری پرواز بیرجند به زاهدان و از آن طرف زاهدان به بندرعباس، بیرجند نیز به بندرعباس متصل می گردد.

مدیر شرکت سایه سیر شرق بیرجند که به عنوان مجری پرواز کیش نیز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با قدردانی از حمایت‌های استاندار ، سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: مسافران در قالب تورهای 3 شب و چهار روز و 4 شب و پنج روز در جزیره کیش اقامت می کنند.

محمد بهمنش بیان کرد: متقاضیان می توانند با تورهای برنامه ریزی شده و یا به صورت خرید بلیط رفت و برگشت از پرواز استفاده کنند.

مدیر شرکت سایه‌سیر شرق بیرجند افزود: برنامه های مناسبی جهت مسافرانی که از تورهای این شرکت استفاده می کنند در جزیره کیش فراهم شده و تمام سعی براین است سفری به یادماندنی را برای مسافران به ارمغان آوریم.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی انجام گرفته در هر پرواز یک نفر به عنوان نماینده شرکت و راهنما از بیرجند همراه مسافران خواهند بود و در کیش نیز در هر هتل یک راهنمای محلی حضور خواهد داشت تا میهمانان هیچگونه مشکلی نداشته و بتوانند با تخفیف‌های مناسب حداکثر استفاده از برنامه های تدارک شده را فراهم کنند.

بهمنش در مورد هزینه تورهای کیش گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با هتل های طرف قراداد سعی شده تورهای بیرجند را با کمترین هزینه برگزار کنیم و مانند همه سفرهای تفریحی و گردشگری بستگی به تاریخ مورد درخواست تغییر در نرخ ها دور از انتظار نخواهد بود ولی تا حد امکان سعی خواهد شد قیمت ها ثابت باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت تورها بسته به نوع هتل‌ها بین 550 الی 950 هزار تومان اعلام گردیده افزود: با همکاری مدیریت امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی همه کارکنان دولت و بازنشستگان می توانند از تسهیلات 18 ماه پرداخت تور یاد شده استفاده کنندو پس از ثبت نام و تحویل مدارک مربوطه هزینه سفر در اقساط 18 ماه از حقوق آنها کسر می گردد.

مدیر شرکت سایه سیر اضافه کرد: در حال حاضر برنامه ریزی این شرکت برقراری پروازها تا پایان تعطیلات نوروز 97 است اما تداوم و عدم لغو پروازها در بازه زمانی یاد شده و به بعد تنها مستلزم استقبال از پروازها است.

بهمنش افزود: تفاوت قیمتی پرواز نسبت به استانهای همجوار همچون کرمان یا مشهد آن هم با شرایط پرداخت اقساطی بسیار اندک است.

وی در مورد برنامه این شرکت برای برقراری پروازها به دیگر نقاط کشور یا خارج کشور افزود: برقراری پرواز به دیگر نقاط باز هم مستلزم درخواست و استقبال مسافران و هم استانی های عزیز است.

مدیر شرکت سایه سیر گفت: با تمام مشکلات موجود بر سر راه بخش خصوصی در استان در حال برنامه ریزی برای برقراری یک پرواز تهران – بیرجند – تهران در ساعت مورد تقاضای مسافران و همچنین برقراری پرواز دبی-بیرجند-دبی هستیم که پس از کسب مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین اداره کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه حدود سه سال پیش پس از انتصاب هادی سلامی به سمت مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی خبر آغاز پروازهای کیش از استان خراسان جنوبی رنگ تازه ای به خود گرفت و بارها با انتشار خبر پروازهای کیش از بیرجند شور و نشاط تازه ای در بین هم استانی ها ایجاد شد، افزود: ولی به دلایلی که بیشتر مرتبط با تعداد متقاضیان پرواز مذکور بود این پرواز لغو می گردید اما اینک پس از سال ها انتظار، خراسان جنوبی ها از فرودگاه مرکز استان خود به جزیره مرجانی کیش خواهند رفت.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه

پرواز استانبول-تهران به علت بدحال شدن یکی از مسافران، شب گذشته یعنی نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی ارومیه شد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پرواز استانبول - تهران به دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.

محمدعلی نائل قراملکی امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: پرواز شماره ۶۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر استانبول - تهران به دلیل وجود بیمار بدحال با درخواست خلبان در فرودگاه ارومیه به زمین نشست.

وی اضافه کرد: پس از فرود این پرواز در فرودگاه ارومیه، رسیدگی به وضعیت بیمار انجام شده و اقدامات اولیه توسط اورژانس مستقر صورت گرفته و بیمار به یکی از بیمارستان های ارومیه منتقل شد.

وی اظهار کرد: این پرواز نیز با همکاری نیروهای عملیاتی فرودگاه ارومیه در سریع ترین زمان ممکن فرودگاه ارومیه را بامداد دوشنبه به مقصد فرودگاه امام ترک کرد.

بیمار بدحال این پرواز پس از بهبودی با هماهنگی های صورت گرفته صبح امروز، دوشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی آتا عازم تهران شد.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید