Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - به مناسبت هفته پژوهش و فناوری نمایشگاه استانی پژوهش و فناوری فن بازار در پارک علم و فناوری استان کردستان افتتاح شد و طی آن از محصولات واحد های فناور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین افتتاح  نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری و فن بازار در سال ۹۶، ظهر امروز با حضور مسئولان استان در محل پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه در سالن نمایشگاه های مجتمع  نوآوری پارک علم و فناوری استان کردستان در ۳۶ غرفه دایر شده و در آن آخرین فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی و فناوری واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کردستان، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، سازمان ها و ارگان های استان کردستان به معرض نمایش گذاشته می شود. 

در مراسم افتتاحیه همچنین از برخی از دستاوردهای سازمان تحقیقات کشاورزی استان کردستان نیز رونمایی شد.

در نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری، ۴۲ سازمان، دانشگاه و شرکت و واحد فناور در ۳۶ غرفه، بیش از ۸۵ محصول نوآورانه و فناورانه و بیش از ۲۰۰ پژوهش را در قالب کتاب و پایان نامه های دانشگاهی عرضه کرده اند.

 این نمایشگاه از تاریخ ۴ الی ۸ آذر ماه ۹۶ در ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۷ برای بازدید عموم دایر می باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود