Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@00:02:30 GMT

پیش‌فروش مجموعه آثار کیهان کلهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۷۸۴۸

پیش‌فروش مجموعه آثار کیهان کلهر آغاز شد

پیش فروش مجموعه آثار موسیقایی کیهان کلهر نوازنده مطرح موسیقی ایرانی از روز شنبه چهارم آبان ماه به صورت اینترنتی آغاز شد.

به گزارش امتداد نیوز، پیش‌فروش مجموعه آثار موسیقایی کیهان کلهر نوازنده مطرح موسیقی ایرانی از روز شنبه چهارم آبان ماه همزمان با سالروز تولید این هنرمند به صورت اینترنتی آغاز شد.

این مجموعه در هشت آلبوم تهیه و تنظیم شده است که برای نخستین بار به شکل نفیس همراه با عکس های کمتر دیده شده از کیهان کلهر توسط موسسه فرهنگی هنری «سازآواز» به بازار موسیقی ایران عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه که با نام «گزیده غزل»  منتشر می شود، آثار کیهان کلهر شامل آلبوم های «در آیینه آسمان»، «تا بیکران دوردست»، «تنها نخواهم ماند»، «نخستین دیدار بامدادی»، «شهر خاموش»، «باران»، «جاده ابریشم» و گزیده ای از آلبوم‌های غزل ۱، ۲ و ۳ ارائه شده است.

پیش‌فروش این آثار از امروز ۴ آذرماه، همزمان با سالروز تولد کیهان کلهر آغاز شده و قرار است جشن انتشار مجموعه ۵ دی ماه در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران با حضور کیهان کلهر برگزار شود.

true برچسب ها : آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی کیهان کلهر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!

روزنامه کیهان نوشت: با ناهنجاری و تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!

با ناهنجاری‌ها و تخلفات باید طبق قانون مصوب مجلس برخورد شود و این تخلف چه از من متخلف موتور‌سوار صورت گرفته باشد یا یک سارق و یا یک کاسب و یا یک خانم که به کشف حجاب اقدام نموده است. با تخلف باید برخورد متناسب قانونی شود و الا در کشور سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر