Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارشاد استعدادی، مدیر عامل موسسه علمی آینده سازان از اعزام تیم مشاوره درسی برای جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان زلزله زده کرمانشاه خبرداد.

ایران آنلاین /  ارشاد استعدادی، مدیر عامل موسسه علمی آینده سازان در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و در راستای رسالت ذاتی سازمانی و انسانی خود جهت کمک به آسیب دیدگان زلزله به ویزه دانش آموزان گفت: در زمینه های علمی و مشاوره های تخصصی طی نامه ای که به وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل استان کرمانشاه داشتیم اعلام آمادگی خود را جهت خدمت رسانی به این استان اعلام کرده و تیم مشاوره تخصصی درسی برای جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان زلزله‌زده کرمانشاه به این مناطق اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اعزام تیم مشاوره تخصصی برنامه‌ریزی و مشاوره درسی برای جبران عقب افتادگی تحصیلی، اعزام تیم مشاوره تخصصی کودک و نوجوان جهت سازگاری سریع‌تر و افزایش قدرت تاب‌آوری این عزیزان و ارزشیابی و ارزیابی به منظور رصد پیشرفت علمی و تشخیص نقایص احتمالی یادگیری ازجمله خدماتی است که موسسه علمی آینده سازان برای دانش آموزان زلزله زده در دستور کار دارد.

استعدادی بیان کرد: این خدمات را با هماهنگی معاونت‌های مربوطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به صورت رایگان ارائه خواهیم کرد.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح بازگرداندن دانش آموزان به جریان عادی زندگی است که با توجه به وضعیت ملتهب و هیجان زده منطقه و شرایط روحی نامناسب دانش آموزان، بی تردید انتظار بالایی از روند پیشرفت تحصیلی آنان نمی رود، اما هدف اصلی این طرح به جریان انداختن امید و روح زندگی در دانش آموزان و شریان‌های ملتهب منطقه است.

مدیر عامل موسسه علمی آینده سازان گفت: برنامه‌ریزی هایی که در این راستا صورت گرفته است برای جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان زلزله زده استان کرمانشاه خواهد بود و اجازه نخواهیم داد این دانش آموزان از تحصیل و برنامه های درسی عقب بمانند./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانوارهای استان هرگونه اجبار توسط مدیران مدارس ممنوع و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش و شکایات مردمی با مدیر مدرسه متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید، چگونگی پوشش، نظارت و توزیع لباس‌های فرم دانش‌آموزان بررسی شد. داشتن روپوش یکسان و متحدالشکل برای هر دوره تحصیلی در مدرسه علاوه بر تقویت حس و روحیه همدلی و دوستی بیشتر در بین دانش‌آموزان، باعث رشد تحصیلی آنها، کاهش استرس ناشی از نحوه مد و لباس، ایجاد آرامش، تمرکز فکری بیشتر آنها بر روی درس و تحصیل و از همه مهم‌تر کاهش هزینه‌های مالی برای خانواده‌ها می‌شود. مدیران و متولیان مدرسه حق اجبار دانش آموز یا اولیا به خرید لباس فرم جدید را ندارند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1229436 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟