Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@17:10:25 GMT

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسکو برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۸۸۵۳

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسکو برگزار می‌شود

فرمانده سپاه اسکو از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسکو خبرداد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ پاسدار سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگار اوشکایا، اظهار کرد:دشمنان بارها از بسیج در عرصه های مختلف سیلی خورده چنانکه جنگ تحمیلی با حضور بسیج به دفاع مقدس تبدیل شد و در مقابله با جنگ ها، توطئه ها و کودتاها و نقشه های شوم دشمنان، بسیج همواره درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ولایت پذیری، در خط ولایت بودن، تکلیف گرا بودن از ویژگی ها و شاخصه های بسیج است و می توان گفت که توان بسیج به اندازه امکاناتش نیست بلکه توان بسیج به میزان اتکا بسیج به قدرت لایزال الهی است که این به بسیج قدرت و نیرو می بخشد.

فرمانده سپاه اسکو خاطر نشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که در صف اول آن انسان‌های بزرگی قرار دارند که جز به مصلحت نظام اسلامی به هیچ منفعت زمینی نمی‌اندیشند و اقتدای بسیج و بسیجیان به شهیدان بزرگ و گلگون‌کفن ما است.

رشیدی خاطرنشان کرد: بسیجیان در تمام عرصه‌ها اقتدار و عظمت خود را نشان داده‌اند با وجود رهنمودهای مقام معظم رهبری اگر دشمنان بخواهند توطئه‌‌ای علیه کشور داشته باشند به طور قطع شکست می‌خورند.

وی در  پایان با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اسکو با حضور سراسری مجموعه بسیجیان شهرستان اسکو صبح فردا یکشنبه پنجم آذرماه ساعت۹صبح با حضور سردار عزت الله جعفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در محل چای کنار اسکو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلا م والمسلمین محمد صباحی در دیدار با تشکل‌های جهادی کازرون گفت: گروه جهادی و فرهنگ کار جهادی بهترین هدایت برای جوانان است.

امام جمعه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی بیان داشت: بسیج معبر و مسیر هدایت برای زندگی در جامعه است و فعالیت‌های بسیج سازندگی در همه زمینه‌ها در کمک کردن به جامعه و مردم، مسیر زندگی را مورد رضایت حق تعالی قرار می‌دهد.

امام جمعه شهرستان کازرون تصریح کرد: با وجود ارگان‌هایی همچون بسیج سازندگی در ساختار تشکیلاتی نهاد انقلابی بسیج، شاهد برکت هستیم به طوری که این چنین ساختاری را در جایی دیگر پیدا نخواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی اظهار داشت: گسترش و روحیه فرهنگ جهادی از خود کار جهادی مهمتر است به طوری که گسترش این فرهنگ، روحیه و هدایت در جهاد را ایجاد می‌کند.

وی اشاره نمود: کرامت انسان‌ها و اولویت دادن به برنامه‌های فرهنگی در کارهای جهادی باید در اولویت قرار گیرد و باید آسیب‌ها را شناسایی و آن را رفع نمائیم.

همچنین در این مراسم سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، ترویج فرهنگ تفکر و روحیه بسیجی را لازمه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه زمینه‌ها دانست.

در ادامه نماینده برخی از گروه‌های جهادی در خصوص راهکارهای چگونگی هر چه بهتر خدمت کردن به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

کد خبر 6099436

دیگر خبرها

  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • بارش برف بهاری در عنصرود شهرستان اسکو
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود