Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:34:58 GMT

دفاع مقدس به زبان امروزی برای نسل جوان تبیین شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۶۷۴۸

دفاع مقدس به زبان امروزی برای نسل جوان تبیین شود

شیراز- ایرنا- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس را باید به زبان امروزی برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ بهمن کارگر شنبه در نشست فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی فارس و پیشکسوتان دفاع مقدس در شیراز افزود: یکی از موارد مهم در این زمینه بحث استفاده از فضای مجازی و فناوری های نوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: البته فعالیت در این زمینه نیز نیازمند ابزارهایی است و ضرورت دارد که تمام مجموعه ها در این زمینه همکاری کنند.
کارگر، اقدامات انجام شده برای معرفی دفاع مقدس را ناکافی دانست و اضافه کرد: تاکنون 20 هزار کتاب در خصوص دفاع مقدس منتشر شده که کم است.
او گفت: پرفروش ترین کتاب ها و فیلم ها کتاب ها و فیلم هایی است که در خصوص دفاع مقدس منتشر و ساخته شده و این یعنی جا برای کار در این زمینه وجود دارد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، دفاع مقدس را سند افتخار نظام اسلامی دانست و افزود: فرهنگ دفاع مقدس بود که سوریه و عراق را نجات داد و یمن را نیز نجات خواهد داد.
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122 /1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد

ایسنا/قزوین کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» به تألیف «مرتضی محمدی زنجیره»، «زهرا یعقوبی» و «زهرا حبیبی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد این کتاب با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، تألیف شده است.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در رشته‌های مختلف مهندسی (مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق) می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مباحث آموزش زبان VHDL که از مهم‌ترین زبان‌های توصیف نرم‌افزار است، به عنوان واحد درسی در اکثر دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود و همچنین در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های معماری کامپیوتر تدریس و شبیه‌سازی می‌شود.

مطالب کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در سه فصل مطرح شده است که فصل اول مقدمه و آشنایی با طراحی دیجیتال است و در فصل دوم مفاهیم اولیۀ زبان VHDL بیان شده و در فصل سوم به بیان ساختارهای زبان VHDL به طور کامل پرداخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۸۹ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۰۸ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند به لینک B۲n.ir/s۳۴۱۱۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی