Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – سرمربی هندی تیم کبدی مردان ایران با بیان اینکه هدف تیم ایران کسب عنوان قهرمانی است گفت: ما می خواهیم قهرمان شویم و تفاوتی نمی کند در نیمه نهایی با هند یا پاکستان بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوال چاند سوتار ظهر شنبه پس از پیروزی تیم ملی کبدی ایران مقابل تیم سریلانکا و قطعی شدن سرگروهی در جمع خبرنگاران گفت: مدافعان ایران زمانی که به میدان می روند به دنبال کسب امتیاز هستند و این موضوع خوب نیست زیرا آنها باید تمرکز خود را بالا ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوتار افزود: بازیکنان ما با اعتماد به نفس بیش از اندازه در این بازی ظاهر شدند و سریلانکا را دست کم گرفتند که این موضوع برای ما مشکل ساز شد.

وی درباره شائبه تبانی ایران برای حذف تیم کره جنوبی بیان کرد: دفاع تیم ایران خیلی خوب بود اما شما دیدید که سریلانکا فراتر از حد انتظار ظاهر شد و هیچ اتفاق غیرطبیعی رخ نداد.

سرمربی هندی تیم کبدی ایران در پاسخ به این سوال که ترجیح می دهید ایران در مرحله نیمه نهایی با هند یا پاکستان بازی کند، گفت: البته هند قدرتمندتر از تیم پاکستان است اما مشکلی نداریم و به این موضوع فکر نمی کنیم زیرا هدف ما کسب مقام قهرمانی است.

سوتار ادامه داد: در این مسابقات هر اتفاقی ممکن است رخ دهد مانند پیروزی تیم سریلانکا بر ما در نیمه اول! بنابراین ما برای پیروزی بر هر تیمی آماده هستیم.

وی در پایان از حمایت های مردم گرگان از تیم ملی کبدی ایران تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ ملی پوشان کبدی ایران تیم های تایلند، کره جنوبی، ترکمنستان و سریلانکا را با شکست بدرقه کردند و با کسب چهار پیروزی متوالی به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شدند.

حریف ایران در مرحله نیمه نهایی از بین بازنده بازی تیم های هند و کره جنوبی مشخص خواهد شد.

ایران در مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه فردا به میدان خواهد رفت.

لازم به ذکر است، تیم های کبدی مردان هند، عراق، پاکستان، ژاپن و افغانستان در گروه یک و تیم های ایران، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سری لانکا در گروه دو مسابقات قرار دارند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • دیابت نوع یک و دو چه تفاوتی با هم دارند؟
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود