Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر ایران از ساعت 15 به میزبانی پارس جنوبی جم و با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد که این دیدار با تک گل دقیقه 6+90 شایان مصلح به پایان رسید تا پرسپولیس پیروز شود و به صدر جدول صعود کند.

قرمزپوشان آغازگر نیمه اول بازی برابر زردپوشان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دردقیقه 3 یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ برای زردپوشان اعلام شد که ارسال توپ به کرنر از چپ تبدیل و توپ در یک رفت و برگشت بازی را به جریان انداخت. دو تیم، بازی هجومی و زیبایی را آغاز کردند. در دقیقه 12 سرخپوشان از سمت راست به یک پرتاب رسیدند.در ادامه و روی ضد حمله زردپوشان، تیم میهمان به کرنر از سمت راست رسید و در ادامه بازی به جریان افتاد.در دقیقه 15 زردپوشان تا آستانه دروازه میهمان پیش رفتند که توپ به ضربه دروازه تبدیل شد. در دقیقه 23 حرکت منشا از سمت راست و ارسال زمینی او در دستان فروزان قرار گرفت.

دردقیقه 24 از سوی هواداران یاد و خاطر هادی نوروزی گرامی داشته شد. در دقیقه 25 امیری از سمت چپ حرکت کرد که پس از زدن ضربه به سمت دروازه، داور با سوت، بازی را متوقف و یک کارت زرد به این بازیکن نشان داد. در دقیقه 26 حسین امینی بازیکن تیم پارس جنوبی جم با کمال کامیابی نیا برخورد کرد و دو بازیکن با مصدومیت مواجه شدند و بازیکن زردپوش از داور کارت زرد دریافت کرد. در دقیقه 37 محسن مسلمان توپ بازیکن زردپوش را زد اما داور اعلام خطا کرد و در پی اعتراض مسلمان، داور به این بازیکن کارت زرد نشان داد. در دقیقه 40 مسلمان متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی از سمت راست برای سرخپوشان بدست آمد. ارسال محسن مسلمان دفع و بازی به جریان افتاد. داور برای نیمه نخست، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

زردپوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند.در دقیقه 49 محمد انصاری حرکت خوبی را از سمت چپ آغاز کرد و ارسال این بازیکن به ضربه دروازه تبدیل شد.در این دقایق، پرسپولیس هجومی و تیم میزبان چشم به ضد حملات دوخته است.در دقیقه 63 علیاری به جای علی دشتی برای پارس جنوبی جم وارد زمین شد.در دقیقه 65 بیرانوند توپ ارسالی را مهار کرد که داور نقطه پنالتی را نشان داد. محسن فروزان پشت توپ ایستاد تا ضربه پنالتی را بزند. توپ پس از برخورد به دو تیرک عمودی دروازه به بازیکن زردپوش رسید و توپ او به یبیرون رفت. داور نیز پس از آن به بیرانوند کارت زرد نشان داد.

تماشاگران تیم میزبان با پرتاب اشیاء به زمین، برای دقایقی بازی را متوقف کردند.در دقیقه 72 فرشاد احمدزاده به جای وحید امیری برای پرسپولیس وارد زمین شد.احسان تائیدی هم جای خودش را به نانگ برای تیم میزبان داد.در دقیقه 73 علی علیپور حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد که توسط بازیکن زردپوش متوقف شد و داور اعلام ضربه کاشته کرد. ارسال مسلمان در ادامه دفع شد.در دقیقه 76 پارس جنوبی جم از سمت چپ یک کرنر بدست آورد که ارسال توپ بازی را به جریان انداخت.

 

 

ترکیب پارس جنوبی جم:

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مایکل اومانیا، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، مهدی زبیدی، علی دشتی، احسان تاییدی و ابراهیم صالحی.

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار امروز رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر مهمان ساسولو بود. در این دیدار آرماند لورینته در ابتدای بازی گل برتری مهمان را زد و در ادامه نراتزوری نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم موقعیتی خلق نمی‌کردند تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت خطرناک ارلیک از لبه محوطه جریمه را آئودرو دفع کرد.

۵ دقیقه بعد اما آئودرو در دفع حمله ساسولو ناموفق بود. پاس کاتبک جاش دویگ از سمت چپ، به لورینته رسید و او با شوت‌زنی به طاق دروازه اینتر، بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت دامفریز در مقابل دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقایقی بعد ضربه سر پاوارد روی سانتر مخیتاریان را دروازه‌بان به خوبی گرفت.

در ادامه دیگر موقعیتی در بازی شکل نگرفت. در وقت‌های اضافه نیمه اول اینتر به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و بازی ۱-۰ ماند.

با آغاز نیمه دوم اینتر برای زدن گل مساوی و فرار از شکست جلو کشید اما دفاع خوب ساسولو مانع آنها شد و نراتزوری نتوانست به گل برسد.

در دقیقه ۶۱ شوت سانچز از لبه محوطه ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر آگوستو با ضربه سر پاوارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ سانتر کوادرادو به روی دروازه با ضربه سر آرناتوویچ راهی به دروازه نداشت.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی اینتر موفق به خلق حمله نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان