Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:44:00 GMT

گزارش زنده؛ پارس جم 0 پرسپولیس 0

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۹۸۵۲۹

گزارش زنده؛ پارس جم 0 پرسپولیس 0

پارس جنوبی بعنوان شگفتی‌ساز این فصل لیگ که صدر جدول را از آن خود کرده برای مدافع عنوان قهرمانی فینال نیم فصل اول لیگ را در جم برگزار می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار به عنوان صدرنشین کنونی لیگ در شرایطی برابر مدافع عنوان قهرمانی قرار گرفته‌اند که پرسپولیس به دنبال کسب نتیجه از این بازی و بازگشت به رده اول جدول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پارس جنوبی با 25 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شاگردان برانکو با یک بازی کمتر و 24 امتیاز شانس بالایی برای در اختیار گرفتن جایگاه حریف در اختیار دارند.


با گزارش لحظه به لحظه این دیدار و حواشی آن "ورزش سه" را همراهی کنید.


داور:     اشکان خورشیدی            کمک داوران: محمدرضا منصوری و رحیم شاهین
استادیوم: تختی جم               تماشاگر: 12 هزار نفر

 

 

پارس جنوبی جم:

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مایکل اومانیا، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، مهدی زبیدی، علی دشتی، احسان تاییدی و ابراهیم صالحی
سرمربی: مهدی تارتار

 


پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 


نکات:


* امید سینگ به این دیدار نرسید تا مهدی تارتار ستاره خود را برابر پرسپولیس در اختیار نداشته باشد.
* در سمت مقابل نیز برانکو ایوانکوویچ قادر به سود بردن از مهدی طارمی و احمد نوراللهی نیست.
* محسن فروزان، علی دشتی، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، میثم تیموری و امید سینک بازیکنان دو کارته پارس جنوبی محسوب می‌شوند و کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده و شجاع خلیل زاده نیز در سمت مقابل در صورت دریافت کارت زرد از بازی بعدی این تیم محروم خواهند شد.
* حسین ماهینی بعد از پایان دوران مصدومیت به ترکیب اصلی بازگشته و صادق محرمی را به نیمکت بازگردانده است.
* شجاع خلیل زاده نیز با پایان محرومیت یک جلسه‌ای خود به ترکیب اصلی بازگشته و در کنار سیدجلال حسینی قرار گرفته است.
* محسن فروزان در دیدارهای اخیر برابر پرسپولیس هرگز به نتیجه دلخواه دست نیافته و با پیراهن راه آهن، استقلال و صبای قم شکست‌های تلخی را تجربه کرده و اکنون باید دید با حضور در ترکیب تیم صدرنشین چه نتیجه‌ای پیش روی خود رقم خواهد زد.
* علی علیپور برترین گلزن پرسپولیس در این دیدار محسوب می‌شود و در سمت مقابل نیز علی دشتی با 3 گل زده برترین گلزن زردپوشان جنوبی است.
* پرسپولیس برترین خط دفاعی لیگ را با 6 گل دریافتی در اختیار دارد و پارس جنوبی نیز با 22 گل زده دومین خط حمله برتر لیگ محسوب می‌شود.
* پیروزی پارس جنوبی در این بازی آنها را به تثبیت جایگاه صدرنشینی خواهد رساند. تساوی نیز با یک بازی بیشتر آنها را صدرنشین لیگ خواهد کرد و شکست با هر نتیجه‌ای جایگاه دوم را نصیب آنها می‌کند و دومین شکست پیاپی را در کارنامه مهدی تارتار ثبت می‌کند.
* تساوی پرسپولیس در این دیدار با یک بازی کمتر آنها را همچنان در رده دوم نگه خواهد داشت و شکست نیز فاصله آنها را با صدر جدول به چهار امتیاز خواهد رساند و پیروزی اما در این جدال خارج از خانه آنها را با یک بازی کمتر و 2 امتیاز بیشتر به صدر جدول می‌رساند.
* پرسپولیس در دیدارهای خارج از خانه خود 5 پیروزی و یک تساوی کسب کرده و در صدر جدول بازی‌های خارج از خانه قرار دارد. پارس جنوبی نیز با 4 پیروزی و یک تساوی در رده دوم عملکرد بازی‌های خانگی قرار دارد.
* خط حمله پارس جنوبی در 5 دیدار خانگی 11 گل به ثبت رسانده و 5 گل دریافت کرده است. پرسپولیس نیز در 6 بازی خارج از خانه خود 15 گل زده و 4 گل دریافت کرده است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس و سپاهان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پرسپولیس و سپاهان

لیگ برتر ایران (پرسپولیس - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 749624

دیگر خبرها

  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد