Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@02:51:18 GMT

مسی، برنده کفش طلای سال 2017 شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۱۸۲۱

مسی، برنده کفش طلای سال 2017 شد+تصاویر

مسی با دریافت چهارمین کفش طلا، به رکورد رونالدو رسید که پیش از این در کسب کفش طلا رکورددار بود. با 37 گلی که مسی در طول فصل گذشته در لالیگا به ثمر رساند، موفق شد عنوان بهترین را از آن خود کند و حالا رقابت ستاره پرتغالی و آرژانتینی وارد بعد جدیدی خواهد شد.

امروز لوئیس سوارز این عنوان را به مسی اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره اروگوئه ای، در سه سال اخیر، دو بار موفق به کسب این عنوان شده (یک بار با پیراهن لیورپول و یک بار با پیراهن بارسلونا) و به خوبی می‌داند کسب عنوان بهترین گلزن اروپا چقدر دشوار است. تنها سه بازیکن در تاریخ باشگاه بارسلونا توانسته اند به این عنوان دست پیدا کنند که این نشان می‌دهد کفش طلا از چه اهمیت بالایی برخوردار است و چقدر رسیدن به آن دشوار است. رونالدو (97/96)، لوئیس سوارز (16/15) و مسی (13/12، 12/11، 10/09) تا به حال توانسته اند این عنوان را کسب کنند و مسی امسال به چهارمین کفش طلا خواهد رسید.

در مراسم امروز بسیاری از شخصیت های مشهور ورزشی بارسلونا حضور داشتند. اجرای مراسم نیز  برعهده نشریه مارکا بود.

مسی همراه با همسر و پسراول خود تیاگو وارد مراسم شد و در شروع، کلیپی از گل های مسی برای حضار پخش شد. در ادامه مسی شروع به صحبت کرد و گفت:« همیشه هدفم کمک به تیم و افرادی بوده که در زندگی برایم اهمیت زیادی داشته اند. هر چقدر به تعداد بیشتری بتوانم کمک کنم بهتر خواهد بود.»

سپس فیلمی تقدیم شده از سوی کودکان سرطانی بیمارستان سنت ژوان دئوی بارسلونا برای مسی پخش شد تا اینکه لوئیس سوارز در میان تشویق شدید حاضران در مراسم، کفش طلا را به مسی تقدیم کرد.

ورزش سه: مسی در ادامه صحبت هایش افزود:« هرگز خودم را یک مهاجم نمی دانم. داخل و بیرون زمین در این سال ها بسیار رشد کرده ام. همیشه سعی در پیشرفت و کمک به تیمم داشته ام. حالا به عنوان بازیکن، بیشتر از همیشه از فوتبال لذت می برم.»
 
مسی در مورد نیمکت نشینی اش برابر یوونتوس گفت:« شروع بازی از روی نیمکت برای من اتفاقی عادی نیست و لی طبیعی است که مردم شگفت زده شوند. آنها باید بدانند که فصل به فصل شرایط برای بازیکنان سخت تر می شود و همه نیاز به استراحت داریم.»
 
مسی در مورد بازی حساس مقابل والنسیا گفت:« در شروع فصل هستیم. والنسیا مربی و بازیکنان بزرگی دارد و فصل را عالی شروع کرده اند. آنها حریف دشواری برای ما خواهند بود. انگیزه بالایی برای این بازی داریم و ما هم در شرایط خوبی به این مسابقه رسیده ایم.











      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم

به گزارش خبرنگار مهر امید نورافکن پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی می توانستیم برنده هم از زمین خارج شویم اما شرایط به گونه ای شد که بازی با تساوی به پایان رسید و این استقلال بود که صدرنشینی اش با این تساوی ادامه پیدا کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان سپاهان وقت کشی می کردند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می شود طبیعی است که باید بازی را نگهداشت اما این صجبت ها اصلا درست نیست چون ما تلاش می کردیم که برنده از زمین خارج شویم.

وی گفت: باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کرد چون تیم های صاحب نام فوتبال کشورمان هستند ولی بعد از آنها سپاهان تیم بزرگی است که طرفداران بی شماری دارد و باید از این تیم هم حمایت کرد.

نورافکن در خصوص استوری هایی که می گذارد و از او ایراد می گیرند گفت: من هر کاری بکنم یک عده از من ایراد می گیرند. بنابراین تمرکزم بر روی تمرین و موفقیت سپاهان است البته ما در چند بازی امتیاز از دست دادیم و این شرایط را برای ما سخت کرد اما تلاش می کنیم تا در بازی های آینده جبران کرده تا خود را به صدرجدول نزدیک تر کنیم.

کد خبر 6094725

دیگر خبرها

  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد