Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: دومین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان قهرمانی استان با معرفی باشگاه‌ها و نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عبدالرحمن قاسمی عصر امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: دومین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان قهرمانی باشگاه‌ها و انتخابی تیم استان به‌منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور با حضور 70 ورزشکار در سالن کانون پرورشی مهر شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها و در بخش تیمی پایگاه قهرمانی شهرکرد بر سکوی نخست ایستاد و باشگاه‌های امین کیان ایرانی هر دو از فرخشهر موفق به کسب عناوین دوم و سوم شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین برترین‌های مچ‌اندازی بانوان در بخش انفرادی دست راست و دست چپ هم معرفی شدند که در بخش دست راست و در دسته منفی 50 کیلوگرم مهین قاسمی، عاطفه حیدری و فرشته بابایی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در همین بخش و در دسته منفی 55 کیلوگرم حمیرا میرعلایی، مهرنوش میرباقری و پریسا برزگر به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

وی گفت: در دسته منفی 60 کیلوگرم نجمه قائدامینی به مقام نخست رسید و مهناز دهقانی و مهسا شهابی دوم و سوم شدند و زهره جعفری، سمیه براتی و الهام مرادی به ترتیب در دسته منفی 65 کیلوگرم مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دسته منفی 70 کیلوگرم، زینب احمدی با غلبه بر حریفان مقام اول را به دست آورد. در این وزن زهرا کریمیان و ساناز بهارلو سکوهای دوم و سوم را تصاحب کردند و سمیه صادقی، عفت درخشان و محدثه غلامیان به ترتیب در دسته منفی 75 کیلوگرم مقام آور شدند.

قاسمی ادامه داد: رقابت‌های دسته منفی 80 کیلوگرم هم با برتری شهرزاد مختاریان، الهام عباسی و مریم دهشت به پایان رسید و در دسته مثبت 80 کیلوگرم بخش دست راست هم سمیه ریاحی، غزال علی پور و زهرا کبیری مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: مسابقات مچ اندازی بانوان قهرمانی استان در دست چپ هم ادامه یافت و در دسته منفی 50 کیلوگرم سکوهای اول تا سوم به نام مهتاب خسروی، عاطفه حیدری و فرشته بابایی ثبت شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: حمیرا میرعلایی، مهرنوش میرباقری و پریسا برزگر در دسته منفی 55 کیلوگرم موفق به کسب مقام شدند و در دسته منفی 60 کیلوگرم نجمه قائدامینی، نسیم آقابابایی و مهسا شهابی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

قاسمی گفت: رقابت ورزشکاران در دسته منفی 65 کیلوگرم بخش دست چپ هم با قهرمانی صفورا میرفروغی به پایان رسید که در این دسته الهام مرادی و شیوا اسحاقی دوم و سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات دسته منفی 75 کیلوگرم هم با معرفی سارا دهقانی، الهام عباسی و افسون دهقان به‌عنوان مقام آوران این بخش پایان یافت، در آخرین دسته مسابقات مچ اندازی با دست چپ هم غزال علی پور، زهرا کبیری و زهرا غیبی پور توانستند بر سکوی اول تا سوم مثبت 80 کیلوگرم قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مچ اندازی با عضویت در تیم استان خود را برای حضور در دومین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی کشور آماده می‌کنند.

انتهای پیام/

R41350/P1377/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد

 با تصمیم کمیته فنی مچ‌اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پس از اینکه کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز (سه‌شنبه) جلسه کمیته فنی مچ‌اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی درباره تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رأی‌گیری برای اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به‌صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رأی اکثریت اعضای کمیته فنی، مقرر شد تیم ملی ایران (نایب قهرمان سال 2023 آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضای کمیته فنی تأکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود 300 ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند. مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ‌اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی مستریونیورس 2024 ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی 2024 مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان راد (مستریونیورس ایران) در خرداد ماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور (عکس)

دیگر خبرها

  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش