Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@18:19:36 GMT

افشاگری مدیر آمدنیوز علیه «آمدنیوز»!/ فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۲۵۸۶

افشاگری مدیر آمدنیوز علیه «آمدنیوز»!/ فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، در حالی که کانال ضدانقلابی آمدنیوز، مدعی بود که مسکن مهر سرپل ذهاب به مدفن مردم تبدیل و کاملا تخریب شده است، روح الله زم، مدیر آمدنیوزدر مصاحبه ای، این ادعای کانال‌اش را نقض کرد.

 

روح الله زم، با اشاره به عکس هایی که از خانه های مسکن مهر سرپل ذهاب منتشر شده، تاکید کرد که بر خلاف ادعاها مبنی بر استفاده از مصالح نامرغوب در ساخت مسکن مهر، فنداسیون و پایه این خانه بسیار محکم بوده و از نقاط قوت مسکن مهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم

 

این در حالی است که یکی از منابع اصلی شایعه سازی درباره مسکن مهر و عدم مقاومت خانه های مسکن مهر سرپل ذهاب، همین کانال آمدنیوز بوده است!

 

عکس/ نمونه ای از شایعه سازی آمدنیوز درباره مسکن مهر سر پل ذهاب

 

عکس/ نمونه ای از شایعه سازی آمدنیوز درباره مسکن مهر سر پل ذهاب

 

شایعه سازی و انتشار اخبار جعلی در آمدنیوز تا حدی است که اپوزیسیون خارج نشین هم مجبور به موضع گیری علیه این دروغ‌پردازها شده اند و مدتی است آمدنیوز در میان آ«ها به فیک(جعل)نیوز شهرت یافته است.

 

اخبار ذیل، تنها بخش کوچکی از این واکنش هاست:

 

خبرسازی کانال ضدانقلاب علیه سپاه پاسداران/ آمدنیوز بازهم رسوا شد

 

دروغ های آمدنیوز، صدای خبرنگار بی بی سی را هم درآورد/ عکس

 

قهرمان‌سازی آمدنیوز از یک تجزیه طلب؛ خیانت تا کجا؟!/ عکس

 

مدیران آمدنیوز یه مشت تریاکی هستند!/ فیلم

 

افشاگری خبرنگار فرانس 24 از پشت پرده آمدنیوز

 

106

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی

سارانی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در پی بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب در سد‌های مخزنی استان مهار و ذخیره‌سازی شده است.

او افزود: سد مخزنی رزه درمیان با ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار مترمکعب، سد سیاهو سربیشه با یک میلیون و ۸۰ هزار مترمکعب و سد نهرین طبس با ۶۰۰ هزار مترمکعب بیشترین ورودی روان آب‌ها را داشتند.

سارانی بیان کرد: همچنین از روز پنجشنبه هفته گذشته که فعالیت سامانه بارشی جدید آغاز شد تاکنون یک میلیون مترمکعب روان آب در سد‌های تغذیه مصنوعی شوسف، چهار فرسخ و سید علی شهرستان نهبندان مهار و جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید

 جام آسمان، جان زمین را سیراب نکرد/ تداوم عطش در کویر

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: ۸ سد مخزنی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۷۵.۷۵ میلیون متر مکعب آب در استان وجود دارد و از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۱۸ میلیون و ۷۳۰ هزار متر مکعب روان آب پشت سد‌ها ذخیره شده است.

او گفت: اکنون از حجم کل مخازن سد‌های خراسان جنوبی، ۳۰ درصد معادل ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده است و برای ذخیره‌سازی سیلاب و روان آب در سد‌ها مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی