Web Analytics Made Easy - Statcounter

جویبار – رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان جویبار با بیان اینکه حدود ۱۵ کیلومتر از لوله‌ها و اصلاح شبکه در این شهرستان فرسوده است، گفت: ۱۴ درصد از آب شرب از این طریق هدر می‌رود.

محمد کریمی، در گفتگو با امتداد نیوز، با بیان اینکه برای اصلاح شبکه هزینه هنگفتی نیاز است، افزود: برای اصلاح و بازسازی شبکه لوله‌های فرسوده در این شهرستان حدود ۲۸ هزار میلیون ریال اعتبار نیاز است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر ساله ۳ تا ۴ کیلومتر اصلاح شبکه در این شهرستان انجام می‌شود، گفت: برای اصلاح شبکه در این شهرستان نیازمند اعتبارات ملی هستیم تا مردم از آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان جویبار با بیان اینکه در این شهرستان ۱۲ هزار مشترک با ۱۸ هزار واحد وجود دارد، ادامه داد: اکثر اصلاح شبکه توسط خودیاری مردم انجام می‌شود.

کریمی با اشاره به ناچیز بودن منابع مالی شهرستان، گفت: تنها امری که ما را از این وضعیت نجات می‌دهد، همیاری مردم است .

وی از مردم خواست تا قبض‌های آب خود را به موقع پرداخت کنند تا از این طریق اداره آب بتواند به اصلاح شبکه، اصلاح پمپاژ و کارهای دیگر بپردازد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان جویبار با تآکید بر اینکه شهروندان باید بدانند که اتصال مستقیم پمپ به شبکه ممنوع است، گفت: این کار، موجب کاهش فشار شبکه می‌شود.

true برچسب ها : آب و فاضلاب شهری جویبار محمد کریمی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعویض خط لوله انجام و پرسازی و ایمن سازی محل اجرا شد.

وی گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 6092312

دیگر خبرها

  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار