Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-«ضاحی خلفان» در جدیدترین اظهارات جنجالی خود در پی انفجار خونین مصر، خواستار بمب‌گذاری در دفتر شبکه خبری قطری الجزیره شد!

معاون رئیس پلیس دبی، در واکنش به بمب گذاری روز گذشته در مسجدی در مصر که صد‌ها کشته و زخمی برجا گذاشت، گفت: باید در مقر شبکه الجزیره در قطر بمب گذاری کنید؛ شبکه‌ای که ماشین تروریست پروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجزیره تروریست‌های داعش، القاعده و جبهه النصره را پرورش می‌دهد.

او این سخنان جنجالی و خشونت آمیز را در حساب توییتر خود منتشر کرد. معاون رئیس پلیس دبی پیش از این نیز بار‌ها در توییتر به قطر حمله لفظی کرده بود. خلفان همواره در توییت هایش، شبکه الجزیره را به حمایت از تروریست‌ها متهم می‌کند. او مدعی است الجزیره برای برهم زدن امنیت ملی مصر تلاش می‌کند.

خلفان در این باره مدعی شد: برای مدت طولانی است که آن‌ها (شبکه الجزیره) به مداخله برای تضعیف امنیت ملی مصر و جهان عرب مشغول هستند.

او سپس در اقدامی گستاخانه، عکسی از لوگوی الجزیره همراه با تصویری از «سید حسن نصرالله»، دبیر کل جنبش حزب الله، در کنار جنایتکارانی مانند «اسامه بن لادن»، سرکرده القاعده، و «ابوبکر بغدادی»، سرکرده داعش، منتشر کرد.

عربستان، امارات متحده، بحرین و مصر از ۵ ژوئن روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کردند. این کشور‌ها مدعی شدند حمایت قطر از تروریست ها، دلیل اصلی تصمیمشان بوده است. سپس عربستان برای از سرگیری روابط با قطر چند شرط گذاشت که تعطیلی شبکه الجزیره، بستن دفتر عرب نیوز در لندن و قطع ارتباط با ایران از جمله این شروط بود.

بحرین نیز ماه گذشته خواستار لغو عضویت قطر در شورای همکاری‌های خلیج فارس شد و صدور روادید برای متقاضیان قطری را لغو کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده‌های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می‌کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش‌های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌ها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • حضور کودکان در تظاهرات حمایت از فلسطین در آمریکا
  • دانشگاه کلمبیا دانشجویان معترض حامی فلسطین را تعلیق می‌کند/دانشجویان دانشگاه را تسخیر کردند
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک