Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، دور مقدماتی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در بخش مردان و زنان روز شنبه با برگزاری ۲۰ بازی در مجموع به پایان رسید و تیم های صعودکننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

در روز دوم این مسابقات تیم های مردان و زنان هند و ایران مقابل حریفان به برتری دست یافتند تا با اقتدار به مرحله نیمه نهایی صعود کنند و در بازی فینال منتظر یکدیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه یک مردان پس از پایان دور مقدماتی تیم هند با کسب چهار پیروزی، ۲۹۰ امتیاز به دست آورده و ۸۰ امتیاز از دست داده صدرنشین و پاکستان با سه پیروزی و یک شکست، ۱۹۹ امتیاز به دست آورده و ۱۰۶ امتیاز از دست داده دوم شدند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

تیم های عراق با دو پیروزی و دو شکست، ژاپن با یک پیروزی و سه شکست و افغانستان با چهار شکست متوالی به ترتیب سوم تا پنجم شدند.

در گروه دو مردان نیز تیم ملی کشورمان با کسب چهار پیروزی، ۱۸۵ امتیاز به دست آورده و ۷۸ امتیاز از دست داده سرگروه شد و تیم کره جنوبی با کسب سه پیروزی و یک شکست، ۱۹۴ امتیاز به دست آورده و ۱۰۴ امتیاز از دست داده در رتبه دوم ایستاد و به جمع چهار تیم برتر صعود کرد.

تیم های سری لانکا با دو پیروزی و دو شکست، تایلند با یک پیروزی و سه شکست و ترکمنستان با چهار شکست متوالی به ترتیب سوم تا پنجم شدند.

در گروه یک زنان در پایان دور مقدماتی، هند با چهار پیروزی متوالی، ۲۳۹ امتیاز به دست آورده و ۷۰ امتیاز از دست داده صدرنشین شد و کره جنوبی با سه پیروزی و یک شکست، ۱۲۴ امتیاز به دست آورده و ۱۱۱ امتیاز از دست داده به عنوان تیم دوم از گروه صعود کرد.

تیم های تایلند با دو پیروزی و دو شکست، چین تایپه با یک پیروزی و سه شکست و ترکمنستان با چهار شکست متوالی در رتبه های سوم تا پنجم جای گرفتند.

در گروه دو نیز تیم ملی کشورمان با کسب چهار پیروزی متوالی، ۲۰۰ امتیاز به دست آورده و ۵۴ امتیاز از دست داده در صدر قرار گرفت و سری لانکا با سه پیروزی و یک شکست، ۱۵۱ امتیاز به دست آورده و ۷۹ امتیاز از دست داده به عنوان تیم دوم راهی جمع چهار تیم برتر شد.

تیم های ژاپن با دو پیروزی و دو شکست، عراق با یک پیروزی و سه شکست و پاکستان با چهار شکست متوالی به ترتیب در رتبه های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات صبح فردا (یکشنبه) در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می شود. بر اساس برنامه در بخش مردان ابتدا از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تیم های هند و کره جنوبی به مصاف هم می روند و سپس از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تیم ملی کشورمان رودرروی پاکستان می ایستد.

در بخش زنان نیز از ساعت ۸ به طور همزمان تیم کبدی کشورمان با کره جنوبی و هند با سری لانکا دیدار می کند.

بازی نهایی بخش زنان ساعت ۱۴ و فینال مردان ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

ترین های مسابقات در دور مقدماتی

بهترین تیم مردان: ایران و هند با چهار پیروزی متوالی

بهترین تیم زنان: ایران و هند با چهار پیروزی متوالی

ضعیف ترین تیم مردان: افغانستان بدون پیروزی و با تفاضل امتیاز منفی ۳۴۶

ضعیف ترین تیم زنان: ترکمنستان بدون پیروزی و با تفاضل امتیاز منفی ۱۹۲

پر امتیازترین بازی مردان: عراق ۱۴۹ – افغانستان ۱۷ (این نتیجه بهترین برد دور مقدماتی در بخش مردان نیز بود)

پرامتیازترین بازی زنان: هند ۸۶ – ترکمنستان ۷ (این نتیجه بهترین برد دور مقدماتی در بخش زنان نیز بود)

لازم به ذکر است، دهمین دوره مسابقات کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا با شرکت ۱۰ تیم در بخش مردان و ۱۰ تیم در بخش زنان از سوم آذر در گرگان آغاز شده و فردا (یکشنبه) به پایان خواهد رسید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • شاگردان شمسایی در جلسه فنی مسابقه نیمه‌نهایی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی