Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@10:31:08 GMT

مدیریت فضای مجازی توسط والدین ضروری است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۴۰۰۱

مدیریت فضای مجازی توسط والدین ضروری است

قزوین- پژوهشگر علوم روان شناسی و فعال قرآنی گفت: اطلاعات تخصصی والدین از فضای مجازی باید بیشتر از فرزندانشان باشد تا بتوانند این فضا را مدیریت کنند.

به گزارش امتداد نیوز، نشست تخصصی سواد رسانه و آسیب های اجتماعی در فضای مجازی روز یکشنبه با حضور جمع زیادی از خانواده ها در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سعید عزیزی با اشاره به اهمیت آشنایی خانواده ها با فضای مجازی گفت:درعصر کنونی کودکان و نوجوانان اطلاعات بیشتری از والدین در مورد فضای مجازی دارند و این وضعیت می تواند موجب بی اطلاعی از اسیب های آن باشد.

وی بیان کرد: خانواده ها باید از روحیات فرزندان خود مطلع باشند و بر اساس آن با آنها رفتار کنند تا تربیت اصولی آنها شکل بگیرد.

عزیزی تصریح کرد: برخی کودکان استاد باجگیری از والدین هستند لذا باید به آی کیو و ای کیو بچه ها توجه کنند و برنامه تربیتی خود را بر اساس آن تنظیم کنند.

این فعال قرآنی اظهارداشت: برخی کودکان قدرت کنترل و مدیریت هیجانات و احساسات و عواطف خود را ندارند که از نظر «ای کیو» پایین هستند و روحیه سلطه گری دارند که نحوه برخورد با این کودکان متفاوت است.

عزیزی گفت: کودکان معمولا نقطه ضعف والدین خود را می دانند و برای رسیدن به خواسته های خود باجگیری می کنند که اگر والدین با رحیات آنها و روشهای پاسخگویی آشنا باشند می توانند با آن مقابله کنند.

پژوهشگر علوم روانشناسی بیان کرد: والدین باید روی عزت نفس کودکان کار کنند و با تقویت آن زمینه خودباوری را درآینده سازان کشور مهیا کنند.

true برچسب ها : تبلیغات اسلامی قزوین سعید عزیزیان فضای مجازی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی روز دوشنبه با استناد به هشدار جوی سطح زرد شماره ۶ هواشناسی استان اظهار کرد: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی و ورود سامانه جدید از عصر فردا سه شنبه، ضروری است تا دستگاه‌های ذکر شده در آماده باش کامل باشند.

عبدالصمد رحیمی با تاکید بر لغو سفرهای غیر ضرور، احتیاط در سفرهای برون شهری به ویژه در مناطق کوهستانی، لغو فعالیت‌های کوهنوردی، عدم تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها، گفت: پاکسازی آبروها، محکم کردن سازه‌های سبک و فراهم کردن امکان اسکان اضطراری در صورت نیاز از جمله مواردی است که رعایت آنها در سطح هشدار زرد ضروری است.

وی با اشاره به احتمال آبگرفتگی معابر از دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها خواست اقدامات لازم برای رفع آبگرفتگی ها انجام دهند.

کد خبر 6098716

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی