Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:38:02 GMT

هدف استعمار نابودی اسلام است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۴۹۴۱

هدف استعمار نابودی اسلام است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سیمرغ با اشاره به اینکه هدف استعمار نابودی اسلام است، گفت: استعمارگران بر این باورند که در جهان امروزی آیین مسیحیت باید حاکم باشد و به همین دلیل ادیان دیگر را به جان هم می‌اندازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیمرغ ما، حجت‌الاسلام حبیب‌الله رمضانی در مراسم شهدا آبروی کوچه‌ها، افتخار محله با محوریت شهید میرشعبان جعفری در منطقه سید محله کیاکلا ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: جنگ، تعدی و تجاوز به حریم شیعیان تازگی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در جهان اسلام بعد از ابن تیمیه به‌عنوان عامل دست انگلستان که فرقه وهابیت را به وجود آورد بلایا و فجایع مختلفی را ایجاد کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سیمرغ با اشاره به اینکه هدف استعمار نابودی اسلام است، تصریح کرد: استعمار گران بر این باورند که در جهان امروزی آیین مسیحیت باید حاکم باشد و به همین دلیل ادیان دیگر را به جان هم می‌اندازد.

وی ادامه داد: استعمارگران بر این باورند که مسلمانان و یهودیان باید همیشه در حال نزاع و ستیز باشند تا مسیحیت بتواند به تبلیغ دین خودش موفق باشد.

رمضانی بابیان اینکه آیین مسیحیت ازنظر اعتقادی به‌قدری تهی است که حزب کمونیست شوروی سابق با اندک تبلیغاتی نزدیک به ۱۰ کشور مسیحی را تبدیل به کمونیست کرد، اظهار کرد: در قرن بیست و یکم بر این باورند که مسیحیت و یهود باهم تبانی کردند تا دین اسلام که دارای استدلال و قوه ادراک است را نابود کنند.

وی افزود: در جهان کنونی جوانان مسیحی به دین اسلام گرایش پیداکرده و در حال حاضر در آمریکا بر اساس آمار غیررسمی بیش از هفت میلین نفر شیعه زندگی می‌کنند و هیئت‌های مذهبی در حال انجام اقدامات اساسی در این زمینه هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سیمرغ با اشاره به اینکه استعمارگران از قدرت استدلالی شیعه و اسلام هراسان شده بودند چراکه اسلام در خانه مقامات آمریکایی هم نفوذ پیداکرده بود، تصریح کرد: در زمان اوباما سازمان مخوفی بانام داعش را علم کردند تا مسلمانان را به‌گونه‌ای دیگر در جهان معرفی کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه وهابیت مسؤولیت این اقدام را برعهده‌گرفته و جلوی رشد اسلام در میان مسیحیت کمی گرفته شد.

رمضانی بابیان اینکه امروز ایران را به‌عنوان قدرت فکری و بیدارکننده در جهان اسلام می‌شناسند، تأکید کرد: تنها کشوری در منطقه هستیم که همسایگان ما از مرزهای مشترک خود با کشور ما مراقبت نمی‌کنند چراکه اعتقاددارند ایران به کشور آن‌ها تجاوز نمی‌کند.

وی در پایان ضمن تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی کشور همچنین بسیجیان، گفت: سردار سلیمانی یکی از چهره‌هایی است که در مقابل ژنرال‌های جهان مطرح شد که توانست تمام نقشه‌های ژنرال‌های آمریکایی و اروپایی را محو کند.     انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احد وظیفه نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور، گفت: دگرگونی‌های بی سابقه در زمین در حال وقوع است. محتوای گرمای اقیانوس‌ها و سطح دریاها به بالاترین حد مشاهده شده رسیده و وسعت یخچال‌های قطب جنوب نیز به کمترین حد مشاهده شده تا کنون رسیده است

وی با بیان اینکه بحران آب و هوا بزرگترین چالش بشریت است، ادامه داد: گرمای شدید، سیل، خشکسالی، آتش سوزی جنگل‌ها و طوفان‌های حاره‌ای ویرانی‌های زیادی به بار آورده و سبب بروز خسارت‌های اقتصادی و اجتماعی هنگفتی شده است.

نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در تدوین گزارش اقلیمی سال ۲۰۲۳ قاره آسیا تصریح کرد: سازمان جهانی هواشناسی با هدف افزایش آگاهی بخشی آحاد جامعه نسبت به تغییرات در حال وقوع روی زمین، یک گزارش سالانه اقلیمی با مشارکت سازمان‌های هواشناسی سراسر جهان تهیه و تدوین می‌کند که بخشی از گزارش امسال با مشارکت سازمان هواشناسی ایران تدوین شده است.

وظیفه خاطرنشان کرد: بخشی از این گزارش به تغییرات گسترده در پارامترهای اقلیمی ایران به ویژه در حوزه بارش و دما اشاره شده است که پیامدهای زیادی داشته است. با توجه به اینکه غلظت گازهای گلخانه‌ای همچنان در حال افزایش، باید منتظر تکرار رویدادهای شدید آب و هوایی در اکثر مناطق جهان و ایران بود.

نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در پایان عنوان کرد: سازمان هواشناسی و آب و هواشناسی کشورها برای مقابله با وسعت و بزرگی این چالش همکاری‌های خود با جامعه بین‌المللی را افزایش دادند.

کد خبر 6097913 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه