Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی  ناظری معاون نشر سازمان ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت در نشست خبری هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با  فراز و نشیب‌هایی که برای انتخاب محل برگزاری نمایشگاه داشتیم در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با فروش خوبی مواجه نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید این مسائل بررسی شود تا شاهد کمبود مخاطب در این نمایشگاه نباشیم. 

ناظری بیان داشت:  امسال برای برگزاری این نمایشگاه با سه گزینه در استان های خراسان رضوی، مرکزی و یزد شروع کردیم؛ البته علت بررسی این گزینه ها هم این بود که هم سپاه و هم اداره ارشاد این استان ها قبلا برای برگزاری چنین نمایشگاهی اعلام آمادگی کرده بودند.
معاون نشر سازمان ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: در نهایت مشهد مقدس انتخاب شد. فضایی که برای این نمایشگاه اختصاص داده بودند 2 هزار متر مربع بود، به همین علت قرار شد ناشرانی را ثبت نام کنیم که حداقل 20 تا 25 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس داشته باشند.

سردار ناظری گفت: علاوه بر تبلیغات تلویزیونی برای تشویق علاقه‌مندان بن‌هایی از سوی ارشاد استان و سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج اختصاص می یابد و با برنامه ریزی هایی که شده اقشار بسیج استان و دانش آموزان برای خرید به نمایشگاه خواهند آمد و از سوی دیگر با معاونت فرهنگی استانداری و آستان قدس هم صحبت هایی شده تا خریدهایی را از این نمایشگاه داشته باشند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی و حجیت فتوا

پنجاه و نهمین نشست اندیشه‌ورزی در ادامه سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با سخنرانی عضو اندیشکده فقه و حقوق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و استاد درس خارج حوزه علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست آیت‌الله محمد قاینی در جمع اعضای اندیشکده‌های الگوی اسلامی ایران و علاقه‌مندان به این مباحث به موضوع «هوش مصنوعی و حجیت فتوا، قضا و قول خبره و کارشناس» پرداخته و  در پایان پاسخگوی نظرات و انتقادات حاضران خواهد بود.

این نشست روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه جاری به‌صورت حضوری در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود و به صورت مجازی نیز به نشانی theory.olgou.ir قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان برای شرکت حضوری در این مباحث می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۵۳-۳۲۸۸۹۵۶۶ اقدام کنند.

شرکت در این نشست  برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد