Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس دهه‌فجر در کشور با حضور رئیس جمهور و رئیس ستادکل نیروهای مسلح افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشیراز، سردار بهمن کارگر ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس دهه‌فجر در کشور با حضور رئیس جمهور و رئیس ستادکل نیروهای مسلح افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس شیراز یکی از این 10 مرکز است، گفت: ساخت این مرکز از سال 75 در دست برنامه قرار گرفت و از 85 آغاز شد با فعالیت‌های صورت گرفته در این سال‌ها، امیدواریم این مرکز در دهه‌فجر امسال افتتاح شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: از ابتدای سال 92 با آمدن دولت جدید، ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس به صورت هیئت امنایی اداره شد که ریاست آن نیز استانداران در استان‌ها بر عهده دارند.

وی خواستار تسریع در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس شد و گفت: با توجه به تاثیرگذاری استان فارس در دوران دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم شایسته است که این استان دارای مرکز فرهنگی باشد و انتظار این است که استاندار فارس، شورای اسلامی و شهرداری این طرح را سریع‌تر تکمیل کنند.

کارگر با بیان اینکه نیاز است با کار جهادی و بسیجی مرکز فرهنگی دفاع مقدس آماده افتتاح شود، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس متعلق به همه جناح‌ها و کلید وحدت همه جناح‌ها است و نباید مسائل جناحی در آن وارد شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جوانان امروز بهتر از دفاع مقدس در صحنه حاضر هستند که نمونه بارز آن نقش‌آفرینی در موضوع دفاع از حرم است.

وی افزود: از سال گذشته بیش از شش میلیون نفر از مناطق جنگی بازدید کرده که 80 درصد آن را جوانان 15 تا 30 ساله تشکیل می‌دهند و این نوید بسیار خوبی برای کشور است.

انتهای پیام/

R41382/P4001/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد

با حضور معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در شهر ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، اولین مرکز تخصصی شیمی درمانی فرهنگیان کشور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی این مجموعه در ارومیه افتتاح شد.

این مرکز به عنوان بخش فوق تخصصی واحد شیمی درمانی درمانگاه امام سجاد (ع) فرهنگیان ارومیه فعالیت خواهد کرد.

بخش شیمی درمانی این مجموعه به همت خیران سلامت آذربایجان‌غربی آقایان دلیری و نمدیان و خانم پروین و با همکاری و همیاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایجاد و آماده ارائه خدمات برای فرهنگیان و عموم شهروندان است.

کد خبر 751416

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است