Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -BMW ادعا می‌کند که برای تحقیق و توسعه بر روی این پروژه بزرگ، چیزی حدود 200 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده است تا به هدف تعیین شده، یعنی ساخت باتری‌های نسل جدید دست پیدا کند که توانایی شارژدهی تا 700 کیلومتر را در شرایط استاندارد خواهد داشت.

در مرکز باتری‌های سلولی شهر مونیخ و مراسم برگزار شده داخل آن، کمپانی خودروسازی BMW اعلام کرد پروژه جدید خود را برای تولید باتری‌های نسل جدید آغاز کرده است که در صورت رسیدن به نتیجه نهایی، می‌توان تا حداکثر 700 کیلومتر از باتری‌های اتومبیل استفاده کرد که برای اتومبیل‌های الکتریکی نسل جدید بسیار کاربردی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در برنامه ریزی‌های شرکت خودروسازی BMW پیش بینی شده است که نمونه‌های اولیه از نسل پنجم باتری‌های BMW تا سال 2021 میلادی تولید شوند و 2 سال پس از آن شاهد بکارگیری آنان بر روی اتومبیل‌های الکتریکی باشیم.

گفته می‌شود که نسل جدید سیستم‌های محرک الکتریکی به صورت یک مجموعه به همراه موتورهای الکتریکی، سیستم انتقال قدرت و همچنین کنترل کننده‌های الکترونیکی ساخته خواهد شد که نیروی مورد نیاز آنان از سوی باتری‌های نسل پنجم تامین می‌شود.

استفاده از فاکتورهای مختلف تولید و انتقال قدرت در یک مجموعه، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه‌های تولید خواهد شد، علاوه بر این، موتور الکتریکی اتومبیل قادر به استفاده بر روی ماشین‌های پلاگین هیبریدی خواهد بود که برق مورد نیاز آنان با استفاده از باتری‌های نسل جدید، تا حداکثر 100 کیلومتر تامین خواهد شد که بسیار کاربردی و مقرون به صرفه خواهد بود.

این درحالیست که مدل‌های فعلی شورلت ولت می‌توانند 85 کیلومتر محدوده حرکتی داشته باشند.

باتوجه به انعطاف پذیری این نوع سیستم محرک و همچنین باتری‌های نسل جدید، کمپانی خودروسازی BMW ادعا می‌کند که قابلیت استفاده از این سیستم محرک بر روی تمام محصولات خود را دارد که از سری 1 تا X7 را شامل می‌شود.



منبع:پرشین خودرو

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748541

دیگر خبرها

  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع و جنگ اراده‌ها بود
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد