Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  در این مراسم ابتدا سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و با تبریک هفته بسیج و پیروزی سپاه اسلام بر گروهک تکفیری و تروریستی داعش اظهار داشت: بدون شک نخستین عامل نابودی داعش اطاعت محض از ولایت فقیه و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که تفکر بسیجی و روحیه بسیجی خود را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این روحیه بسیجی است که توسط مدافعان حرم، رزمندگان تیپ فاطمیون، تیپ زینبیون، مردمان بسیجی عراق و سوریه و رزمندگان سپاه پاسداران رقم می‌خورد و دشمنان اسلام را نابود می‌سازد.

به گفته وی روحیه بسیجی رزمندگان اسلام باعث شد تا پیروزی‌های شکوهمند مدافعان حرم رقم بخورد و شاهد موفقیت در عرصه سیاسی و نظامی در عراق و سوریه باشیم.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و در راس انان آمریکای جنایتکار به دنبال این بودند تا با تشکیل داعش ذهن منطقه و محور مقاومت را از موضوع اسراییل و جنایات رژیم صهیونیستی دور کنندو کمربند امنیتی را برای صهیونیست‌ها در منطقه ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: دشمن در واقع به دنبال این بود تا اثرگذاری ایران اسلامی در منطقه را کاهش دهد و فرهنگ ایثار و مقاومت را از بین ببرند و مرز‌های جغرافیایی ایران اسلامی را مورد هجوم قرار دهند که شهدای مدافع حرم در برابر انان ایستادند و اهداف شوم استکبار جهانی را با شکست مواجه ساختند.

فرمانده سپاه قروه در ادامه به بیان ویژگی‌های بسیجیان پرداخت و افزود: بسیج تجلی وحدت و یکپارچگی آحاد مسلمانان است و ایستادن در برابر دشمنان با وحدت کلمه را در پی دارد.

در ادامه این مراسم گروه سرود دانش اموزی با اجرای برنامه‌ای حضور یافتند و در پیان نیز از شرکت کنندگان در مراسم به قید قرعه تقدیر شد.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری