Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:09:00 GMT

نمایش شکوه اقتدار بسیجیان گیلانی + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۹۰۵۴

نمایش شکوه اقتدار بسیجیان گیلانی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

همایش تجمع بزرگ بسیجیان استان گیلان در سپاه ناحیه رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، همایش تجمع بزرگ بسیجیان استان گیلان همزمان با هفته بسیج و با حضور سالاری استاندار گیلان، سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و برخی دیگر از مدیران ارشد استان گیلان در سپاه ناحیه رشت برگزار شد.

در این تجمع که با حضور اقشار مختلف بسیج، بسیجیان خواهر و برادر شهرستان رشت و جمعی از بسیجیان برتر شهرستان برگزار شد، فرمانده سپاه قدس گیلان و استاندار گیلان ضمن ادای احترام به مقام شهدای استان گیلان از نیروهای حاضر در میدان سان دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت نمادی از شکوه و اقتدار بسیج استان گیلان را به رخ دشمنان کشید و فرزندان دیار میرزاکوچک نشان دادند که همواره برای دفاع از کیان نظام اسلامی آماده هستند.

حضور خانواده شهیدمدافع حرم "حامد کوچک‌زاده" و همچنین خانواده جوان‌ترین شهید مدافع حرم گیلان شهید "بابک نوری" از نکات قابل توجه همایش تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رشت بود.

انجام حرکات نمایشی و نشان دادن آمادگی دفاعی نیروهای گردان‌های امام علی (ع) و بیت المقدس از دیگر بخش‌های این همایش بود که نمایانگر میزان آمادگی جوانان بسیجی گیلان بود.

به فرموده امام خامنه‌ای عزیز، بسیج به‌معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است و پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر (ع) یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است.

ایشان همچنین در تشریح وطایف جوانان بسیجی فرموده‌اند: جوانی که در نیروی مقاومت بسیج به‌عنوان یک نیروی بسیجی، خود را خدمتگزار اهداف انقلاب و آرمان‌های اسلامی می‌داند باید چنان خود را بسازد که مثل شمعی پروانه‌ها را به دور خود جمع کند و سازندگی علمی، اخلاقی، معنوی، فکری و سیاسی داشته باشد.

تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیة خداوند متعال بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد و اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‌گردد.

به گزارش تسنیم، در پایان این همایش از بسیجیان خواهر و برادر نمونه سال 96 در اقشار مختلف بسیج تقدیر به‌عمل آمد و مادر شهید مدافع حرم "بابک نوری" یکی از این خواهران بسیجی بود.

انتهای پیام/

R7877/P1336/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران

(تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) روستای تاریخی فهرج؛ گنجینه‌ای از جلال و شکوه ایران
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • ۸ نکته مهم برای تهیه یک زیتون پرورده گیلانی اصل + طرز تهیه
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور