Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه پد بالگرد در ۶ شهرستان استان همدان ایجاد شده است، گفت: اورژانس هسته‌ای، میکروبی و شیمیایی در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حبیب‌الله موسوی‌بهار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پدافندغیرعامل استان اظهار داشت: دو پد بالگرد در بیمارستان بعثت و بیمارستان قلب همدان ایجاد شده و در شهرستان‌های کبودرآهنگ، نهاوند، فامنین، ملایر و اسد آباد هرکدام  پد بالگرد آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تعیین کارشناس در کلیه واحدهای دانشگاهی انجام گرفته است بیان کرد: جلسات کارگروه پدافند عامل در دانشگاه علوم پزشکی هر دو ماه یک بار تشکیل شده و اولویت‌های پژوهشی پدافند غیرعامل در فهرست اولویت‌های دانشگاه‌ها قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه‌های پدافند غیرعامل برای مدیران و کارشناسان انجام می‌شود، عنوان کرد: واحد NBC در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اضافه شده است. برنامه‌ریزی برای استفاده از اورژانس هسته‌ای، شیمیایی و میکروبی در استان همدان انجام شده است که این اورژانس در بیمارستان ملایر ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان قطب غرب کشور است تصریح کرد: در این راستا دوره‌های آموزشی در سطح منطقه  برگزار شده است. سند راهبردی پدافند زیستی استان در حوزه انسان تهیه شده است ضمن اینکه پیشنهاد برگزاری کارگاه دو روزه پدافند غیرعامل ویژه مدیران استانی و شهرستانی ارائه شده و آماده برگزاری این کارگاه هستیم.

201 مورد مراکز ثقل در استان همدان شناسایی شده است

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان نیز در این جلسه گفت: اداره کل پدافند غیر عامل استان همدان در راستای وظیفه ذاتی خود اقدامات بسیاری انجام داده به طوری که  29 جلسه و 121 کارگاه و 84 مانور و رزمایش را برگزار شده است.

هاشم صوفی بیان کرد: در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی با همکاری فرمانداری‌ها و دیگر ادارات حدود 182 کارگاه آموزشی و 216 رزمایش و مانور را در شهرستان ها برگزار کردیم و در این هفته نیز بزرگترین رزمایش استانی به صورت دو روزه توسط سپاه همدان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: 201 مورد مراکز ثقل در استان همدان شناسایی شده است ضمن اینکه ردیابی و پایش 49 هزار هکتار مزارع در برابر آفات در سطح مزارع استان انجام گرفته است. برگزاری همایش زیستی با محوریت تهدیدات آب و تهدیدات زیستی و بیوتروریسم، تهدیدات سایبری و غیره از جمله برنامه‌های این حوزه بوده است.

انتهای پیام/

R41405/P41362/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید

هواداران تراکتور مقابل ذوب آهن، شب پراضطرابی را پشت سر گذاشتند.

طرفداری | دیدار شب گذشته تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، صحنه‌هایی نگران‌کننده را برای هواداران تیم تبریزی رقم زد. در جریان این مسابقه، دو هوادار تراکتور به دلیل عارضه قلبی و استرس شدید، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌ شرقی در این خصوص گفت:

در جریان دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود:

مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود