Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های کارگروه فرهنگی تبلیغی اقتصاد مقاومتی متناسب با ظرفیت‌ها و نیازهای استان بومی‌سازی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مجید محنایی ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی تبلیغی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: جشن بزرگ سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) روز سه شنبه در یاسوج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و مردم آثار آن را در بطن زندگی خود ببینند زیرا در صورت تحقق اقتصاد مقاومتی وضع زندگی معیشتی مردم بهبود می‌یابد.

وی ابراز کرد: تمامی آیین نامه و مقررات داخلی دستگاه‌های اجرایی باید دارای پیوست اقتصاد مقاومتی باشند و رویکردهای اقتصاد مقاومتی باید در تمامی برنامه‌ها و فعالیت دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

محنایی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است، اظهار داشت: با اجرای اقتصاد مقاومتی می‌توان بسیاری از مشکلات از جمله تحریم‌های کمرشکن اقتصادی را رفع کرد.

وی تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی ضامن تولید و اشتغال است و نقش رسانه‌ها در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل است و مطالبه‌گری خبرنگاران در این راستا بسیار موثر است.

محنایی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود در نشست بعدی اعضای کارگروه با مطالعه آیین نامه و ارائه راهکار حضور یابند، گفت: در آینده نزدیک برنامه یک ساله کارگروه فرهنگی تبلیغی اقتصادمقاومتی استان تدوین می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود یک کارگروه متناظر با این کارگروه در فرمانداری‌های استان تشکیل شود و پیشنهادات اصحاب رسانه در خصوص توسعه اقتصاد مقاومتی را ارائه داده و در قالب یک برنامه مدون از آن استفاده کنند.

محنایی تصریح کرد: شرح وظایف هریک از اعضای کارگروه مشخص شود و براساس این آیین نامه مدل اجرا و تحقق اقتصادمقاومتی در استان متناسب با ظرفیت‌ها و نیازهای مردم منطقه بومی سازی شود.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT11