Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه کاشمر گفت: از مردادماه سال گذشته تا مهرماه سال جاری بیش از 150 تیم تروریستی توسط سربازان امام زمان (عج) در کشورمان از بین رفت و به فرموده‌ی مقام معظم رهبری اگر نبودند بسیجیان امام سید روح الله خمینی (ره) قطعا این امنیت را نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امروز جلسه‌ای با حضور اساتید دانشگاهها و مسئولان نهادهای مختلف شهرستان در سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی کاشمر با هدف بصیرت افزایی و بزرگداشت بسیج به همت ریاست این مرکز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مسعود رحیمی مقدم اظهار داشت: امام صادق (ع) برای یک مؤمن سه مؤلفه خودشناسی و خداشناسی و دشمن‌ شناسی را معرفی می‌کنند و آیت الله مجتهد تهرانی در مورد گزینه نخست حرف قشنگی دارند که بعضی وقت‌ها وضو بگیریم و رو به قبله بنشینیم و با خود بگوییم من کیستم؟ و قطعا بسیجیان ما باید اینگونه باشند چرا که خداوند انسان را به عنوان اشرف مخلوقات آفرید.

جانشین فرمانده سپاه کاشمر گفت: در مؤلفه دوم یعنی خداشناسی بعضی وقت‌ها می‌لنگیم، بعضی‌ها خدا را می‌شناسند که البته خیلی مهم است اما ایمان به خدا ندارند و ضروری است که این مهم را در خود تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج مقدس است افزود: اینکه امام راحل (ره) فرمودند: «بسیج لشکر مخلص خدا است» به تأسی از سخن امام سجاد (ع) و دعای روز سه شنبه ایشان در مفاتیح الجنان است که خدایا مرا از سربازان لشکر خودت قرار بده! و امام (ره) هم فرمودند بسیج لشکر مخلص خدا است و مهم است که به این سخن امام (ره) ایمان و باور داشته باشیم.

رحیمی مقدم با اشاره به اینکه بعضی‌ها در کوران حوادث مختلف دچار تردید می‌شوند گفت: باید برای ارزش‌ها و دستاوردها و اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزش قائل شویم و بسیجی یعنی اینکه برای دین ارزش قائل شود، مهمی که داعشی‌ها برای از بین بردن آن تلاش کردند اما با وجود شعارهایی که می‌دادند چون به خدا وصل نبودند از بین رفتند.

جانشین فرمانده سپاه کاشمر ادامه داد: جبهه‌ی مقاومت ایمان به خدا داشت و مطمئن بود که انتهای این مقاومت رستگاری و پیروزی است و به کوری چشم دشمنان، اسلام را زنده کرد و اینکه می‌گوییم اسلام را زنده کرد غلو نیست، در یک برهه‌ی زمانی مانند اکنون، ترامپ و اسرائیل و همدستانش دست به هر کاری زدند و آخرین حربه‌شان هم این بود که توسط سلمان آل سعود، ولیعهد عربستان به جایگاه اسلام و شیعه ضربه بزنند.

وی بیان کرد: به فرموده‌ی مقام معظم رهبری انرژی هسته‌ای که آمریکا مطرح می‌کند بهانه‌ای بیش نیست بلکه آنها با اصل دین مشکل دارند و قصد دارند اصل دین را از بین ببرند بنابراین شایسته نیست که بعضی وقت‌ها خود را مشغول به حاشیه‌ها کنیم چرا که نقشه اصلی آمریکا از بین بردن دین اسلام است.

رحیمی مقدم با گرامیداشت یاد 230 هزار شهید کشورمان گفت: پاسداشت جبهه مقاومت احیای دین است و شهدای مدافع حرم آنطرف مرزها رفتند که ما در داخل مرزها با داعش رو به رو نشویم.

وی ابراز داشت: در پروسه زمانی مردادماه سال گذشته تا مهرماه سال جاری بیش از 150 تیم تروریستی توسط سربازان امام زمان (عج) در کشور به درک واصل شدند و خوشبختانه آن دشمن شناسی که امام صادق (ع) اشاره کردند در وجود همه بسیجیان ما هست.

جانشین فرمانده سپاه کاشمر بیان کرد: به فرموده‌ی مقام معظم رهبری اگر نبود حضور بسیج  و اگر نبودند شاگردان امام سید روح الله خمینی (ره) قطعا این برکت و امنیت را نداشتیم؛ امروز هم دشمنان ما از نام بسیج می‌ترسند؛ از همت و ایستادگی و مقاومت و ایثار و گذشت بسیج می‌ترسند.

وی با بیان اینکه بسیجیان بی‌درنگ در صحنه حضور و یک هدف مشترک دارند و آن هم عنوان دشمن شناسی و کمک به دین اسلام است گفت: امام (ره) با درایت خود توانستند بسیج را طراحی کنند آن هم در شرایطی که بعضی‌ها هنوز این پیروزی را باور نداشتند.

رحیمی مقدم ابراز داشت: وحدت وانسجام مورد تأکید مقام معظم رهبری است و دشمن از اول انقلاب به هر ترفندی متوسل شده تا این وحدت را از بین ببرد اما امام (ره) برای بقای اسلام و انقلاب نهاد بسیج را از همه اقشار تشکیل داد؛ بسیجیانی که حرفشان ولایی است و اهل شکوه و مجادله نیست.

وی گفت: از سال 42 و شاید از قبل از آن تا پیروزی انقلاب اهداف و برنامه‌های خوبی پیش رفته بود و نتیجه‌اش این شد که در فاصله بسیار کوتاه آدمهای عاشق و شجاع و مقاوم عضو نهاد مقدس بسیج و سازماندهی شدند و امروز ماحصلش را نه تنها در ایران که در خارج از مرزهای کشورمان می‌بینیم.

جانشین فرمانده سپاه کاشمر با بیان اینکه همه اقشار بسیج شهرستان گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند بیان داشت: ضروری است که جهت مقابله با دشمن، مؤلفه‌های خودشناسی و خداشناسی و دشمن شناسی را در خودمان زنده نگه داریم و تقویت کنیم.

وی ضمن تأکید بر همگانی کردن اخلاق اسلامی و پرهیز از تخریب نیروهای ارزشی انقلاب یادآور شد: گسترش فناوری، استقرار عدالت قضایی و اجتماعی و مجاهدت برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از فرمایشات مؤکد مقام معظم رهبری است بنابراین تلاش کنیم که در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد