Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز همزمان با سالروز تاسیس نهاد مردمی و انقلابی بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، اجتماع بزرگ بسیجیان استان مرکزی و جشن پیروزی جبهه مقاومت با عنوان «شکوه مقاومت» برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ صبح امروز همزمان با سالروز تاسیس نهاد مردمی و انقلابی بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، اجتماع بزرگ بسیجیان استان مرکزی و جشن پیروزی جبهه مقاومت با عنوان «شکوه مقاومت» در شهرستان ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شکوه مقاومت»بسیجیان در مصلی بیت المقدس اراک+تصاویر

به گزارش دیار آفتاب؛اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اراک و جشن پیروزی جبهه مقاومت با عنوان «شکوه مقاومت» با حضور سردار فدوی،فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلای اسلامی ۵ آذر ماه ۹۶ در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.

سردار فدوی:

ماهیت مقابله نظام اسلامی با استکبار جهانی،ماهیت جنگ حق و باطل است/اعتراف دشمنان نظام به افزایش قدرت بازدارندگی ایران اسلامی

به گزارش دیار آفتاب؛ سردار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۵ آذر ماه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اراک و جشن پیروزی جبهه مقاومت در مصلی بیت المقدس اراک با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم، گفت: طی این مدت دشمنان تمام توان و تلاش خود را برای برخورد با نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند.

فدوی با تاکید بر اینکه وزیر دفاع آمریکا به توان و قدرت بازدارندگی ایران در اردیبهشت سال گذشته اعتراف کرده است؛ افزود:امروز ما در مرحله ای هستیم که دشمن برای مقابله با قدرت بازدارندگی ما به دنبال افزایش قدرت بازدارندگی خود است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز با گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی،دشمن بزرگ حتی جرات شلیک یک تیر را هم به سمت جمهوری اسلامی ایران نداشته است چرا که می دانند توان بازدارندگی ما بالاست و اگر بخواهند کوچکترین حرکتی کنند ضررش بیشتر از نفع آن دامنشان را خواهد گرفت.

فدوی ادامه داد: این برای مردم و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین افتخار است که موفق شده است چنین موضعی را نسبت به شیطان بزرگ داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی دشمنان انقلاب تمامی ندارد گفت:دشمن توان حمله به ما را ندارد و به این باور رسیده است که انقلاب اسلامی از چنان قدرتی برخوردار است که اگر بخواهد در مقابل ایران اسلامی بایستد باید توان بازدارندگی خود را ارتقا دهد؛دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی به خاطر ماهیت حق و باطلی پایان ندارد و اگر کسی تصور کند که جبهه باطل دست از دشمنی با جبهه حق برمی دارد باید به داشتن کوچکترین توان عقلی و سیاسی او شک کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های پی در پی استکبار جهانی در توطئه علیه نظام اسلامی بیان کرد: ما روزانه در دریا شاهد تمکین ، ضعف و دستور گیری شیطان بزرگ از رزمندگان اسلام هستیم  و برخی مواقع  این موضوع حتی از طرف آمریکا ، رسانه ای می شود و این همان رعبی  است که خدواند در دل دشمنان اسلام می اندازد.

فدوی بسیج را یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) دانست و خاطر نشان کرد: حضرت امام راحل با تیزبینی و آینده‌نگری، نهادی را بنیان‌گذاری کرد که هر روز اهمیت و جایگاه و اثرگذاری این نهاد بر ما روشن‌تر می‌شود  و هرکس با این شجره طیبه اتصال برقرار کند عاقبت به خیر خواهد شد.

همزمان با هفته بسیج برگزار شد؛

تجمع بزرگ بسیجیان و جشن پیروزی جبهه مقاومت در خمین+ عکس

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز؛ تجمع بزرگ بسیجیان و جشن پیروزی جبهه مقاومت امروز با حضور بسیجیان، خانواده‌های شهدا، مسئولین و مردم شهرستان خمین در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

ایستادگی همیشگی بسیج در مقابل تهدیدات دشمن/بسیجی باید بصیرت و روحیه دشمن‌ستیزی داشته باشد

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز سرهنگ محسن گلشن زاده، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی روز یکشنبه ۵ آذر در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان خمین و جشن پیروزی جبهه مقاومت، با اشاره به سالروز تشکیل بسیج گفت: بسیج مستضعفین به دستور امام در سال ۵۷ به رسمیت شناخته شد اما در واقع بسیج از سال ۵۲ در حالی که امام خمینی(ره) در نجف بودند، با حرکت خودجوش مردم شکل گرفت.

گلشن زاده بیان کرد: در هر جایی که انقلاب در خطر بوده، بسیج در مقابل تهدیدها ایستاده است و با مدیریت مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

گلشن زاده تصریح کرد: در دفاع جبهه مقاومت علیه داعش نیز این نیروهای خودجوش مردم و بسیجی ایران، عراق، لبنان، افغانستان، پاکستان بودند که توانستند این گروهک‌های تکفیری را شکست بدهند.

 

وی افزود: تمام بسیجیان باید گوش به فرمان ولایت باشند و فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری در جمعی از بسیجیان، یک بسیجی باید همیشه بصیرت و دشمن شناسی و همچنین دشمن ستیزی را مد نظر داشته باشد.

تفکر بسیجی پیروز واقعی میدان نبرد حق علیه باطل است

در این مراسم سرهنگ علیرضا براتعلی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خمین نیز گفت: این تفکر بسیجی بود که توانست کشورمان را در هشت سال دفاع مقدس سربلند کند و همین تفکر بود که محور مقاومت را علیه داعش پیروز کرد.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی در هر جای این انقلاب و کشور نمایان است و امروز در زلزله غم‌بار کرمانشاه دیده می‌شود که حرکت مردمی و بسیج شدن نیروهای نظامی چطور برای کمک به مردم زلزله زده این مناطق جانفشانی می‌کنند.

براتعلی بیان کرد: مقام معظم رهبری با همین تفکر بسیجی تاکنون انقلاب را به خوبی مدیریت و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

در این مراسم از برخی بسیجیان نمونه شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 

همزمان با ۵ آذرماه؛

اجتماع بزرگ «شکوه مقاومت» در آشتیان برگزار شد+ عکس

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بزرگ «شکوه مقاومت» با حضور بسیجیان آشتیانی برگزار شد.

در این مراسم بسیجیان گردان‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و اقشار بسیج حضور داشتند و با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و بر ادامه حرکت خود در مسیر حمایت و پیروی از ولایت‌فقیه و رهبر فرزانه انقلاب و مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان تأکید کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش تصویری؛

نمایش «شکوه مقاومت» بسیجیان در محلات+عکس

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری صبح محلات، همزمان با سالروز تشکیل بسیج، بسیجیان شهرستان محلات با تجمع در چهار راه استقلال شهر محلات و حرکت به سمت مسجد القائم(عج) این شهر «شکوه مقاومت» را به نمایش گذاشتند.

این مراسم با حضور مسئولین، خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و جمعی از اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

فرهنگ بسیجی، رمز پیروزی مقابل داعش بود

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ بسیجی، یک فرهنگ متعالی و نجات بخش است گفت: این فرهنگ بسیجی رمز پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش بود.

 

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، سردار نورخدا قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم شکوه ایستادگی که به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولان و بسیجیان شهرستان شازند در سالن ورزشی ۹ دی برگزار شد، گفت: بسیجیان پرصلابت و با اقتدار ایران اسلامی امروز باید بتوانند در برنامه‌ای قوی و منسجم، اوج توانمندی و قدرت خود را به همه جهانیان نشان دهند.

وی افزود: بسیجیان دلاور کشورمان امروز با حضور پرصلابت خود در صحنه های مختلف در سراسر ایران اسلامی، پیام‌های متعددی به استکبارگران دنیای کنونی می‌دهند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمنان این نظام و انقلاب سیلی های سختی در ادوار مختلف از جمله دفاع مقدس از ملت ایران خورده اند، بیان کرد: اگر نگاه به اندیشه های اعتقادی قوی شود، هر تهدیدی را می توان به فرصت تبدیل کرد.

قاسمی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی، یک فرهنگ متعالی و نجات بخش است تصریح کرد: اگر این فرهنگ بسیجی در مقابل داعش نبود، چه بلاها که به واسطه داعش بر سر مسلمانان نمی آمد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل از داعش، تمام قد حمایت کردند، عنوان کرد: دشمن، مدام در حال ایجاد نفاق و فتنه انگیزی است و داعش نیز یکی از این فتنه های استکبار برای مقابله با اسلام بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: هر چند داعش جریانی را در دنیا علیه شیعه و تفکر شیعه به راه انداخت اما از طرفی فرصتی را برای تشکیل حشد الشعبی، تیپ ها و گردانهای فاطمیون، زینبیون و حیدریون به جهت دفاع از حرم اهل بیت ایجاد کرد و همان باعث زوال داعش شد.

قاسمی با اشاره به اینکه اتحادیه عرب امروز در جبهه شر و صهیونیستی است که در برابر جنایاتی که علیه مسلمانان می شد سکوت می کرد، یادآور شد: در فرهنگ اخلاقی و دینی ما، سکوت در برابر تعرض به ائمه اطهار جایی ندارد.

وی با بیان اینکه استراتژی داعش از بین بردن مکتب و فرهنگ شیعه بود خاطر نشان کرد: نظام سلطه از پای نمی نشیند و فتنه های مختلف را علیه اسلام و به ویژه شیعیان به راه می اندازد که باید هوشیار و آگاه باشیم.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع):

اقتصاد مقاومتی الگویی اسلامی-ایرانی برای پیشرفت است

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نارخبر، حجت الاسلام حسین طبیبی فر، فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) در تجمع بزرگ بسیجیان ساوه در مصلی امام علی(ع) این شهر گفت: اقتصاد مقاومتی الگوی اسلامی ایرانی برای پیشرفت است که نمونه های موفق آن را می توان در دانش موشکی و پهبادی دید.

طبیبی فر با اشاره به نقشه دشمنان اسلام برای تفرقه و تضعیف امت اسلامی بیان کرد: داعش برای ضربه زدن به ایران ایجاد و حمایت شد ولی تفکر بسیج مردمی، نقشه مستکبران را شکست داد.

 

دشمن به فکر گسترش فساد در داخل کشور است

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه از حمله نظامی دشمن ترسی نداریم، اظهار کرد: دشمن در صدد گسترش فساد در داخل کشور همانند گسترش فساد در جامعه اسلامی آندلس است تا ما را شکست دهد.

وی افزود: هرکسی که با فساد مبارزه نمی کند و یا از فاسد حمایت می کند در واقع به دنبال شکست اندیشه انقلاب اسلامی است.

طبیبی فر با اشاره به تجمع ۲۵ میلیونی اربعین شرح داد: اربعین همایش بزرگ بسیجیان حسینی است و همانطور که امام راحل فرمودند؛« راه قدس از کربلا می گذرد» و همین امر موجب ترس اسرائیل غاصب می شود.

وی ادامه داد: وقتی کشور ما طبق قانون اساسی و سیاست های کلی نظام، سندهای بالادستی برای آموزش و پرورش دارد قبول سند ۲۰۳۰ یعنی فروش مکتب تشیع زیرا باید طبق نظر یونسکو به دانش آموزان تعلیم دهیم.

پیکره استکبار با تفکر و عمل بسیجی به لرزه درمی آید

سرهنگ علی رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در تجمع بزرگ بسیجیان ساوه در مصلی امام علی(ع) این شهر گفت: پیکره نحس استکبار  با تفکر و عمل بسیجی به لرزه درمی آید و امام راحل بخاطر گستردگی توطئه دشمنان اسلام و دفاع از انقلاب اسلامی، دستور تاسیس بسیج را داد.

وی افزود: شجره طیبه بسیج بعد از ۳۸ سال به الگوی موفق جهان اسلامی نسخه عملی و شفابخش برای نجات مستضعفین جهان تبدیل شده است.

رسولی بیان کرد: امروز بسیج توانسته است آرزوی رهبر کبیر انقلاب مبنی بر تبدیل به الگوی جهانی و صدور انقلاب به سراسر جهان را عملی کند.

وی ادامه داد: از سراسر قاره های جهان، مردم مستضعف به بسیج پیوستند و در برابر استکبار جهانی و مزدورانی مانند داعش با نام جبهه مقاومت ایستادگی کردند.

این فرمانده سپاه اظهار کرد: تا ۲۵ سال  آینده اثری از رژیم کودک کش صهیونیستی با توجه به عزم جدی ، روحیه معنوی ، ایمان و استقلال خواهی بسیج باقی نخواهد ماند.

اجتماع بسیجیان شهرستان ساوه در همایش «شکوه مقاومت»+تصاویر

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نارخبر، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ساوه و جشن پیروزی جبهه مقاومت با عنوان «شکوه مقاومت»، ۵ آذر ماه ۹۶ در در مصلی امام علی(ع) این شهر برگزار شد.

در این همایش فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) و فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان ساوه به سخنرانی پرداختند.

تجلیل از بسیجیان برگزیده، مداحی و سینه زنی برنامه های دیگر این مراسم بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت

به گزارش خبرنگار مهر، صدیقه مدرسی صبح چهارشنبه در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) بیان کرد: از طرف دیگر این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تلقی می‌شود.

مدرسی با تبیین جنایت‌های متعدد استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» ادامه داد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با بیان اینکه خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر گفته و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

وی با تأکید بر اینکه عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمیده است، ادامه داد: همچنین عملیات وعده صادق باور شکست ناپذیر بودن اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 6087424

دیگر خبرها

  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"