Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم‌صفوی مشاور و دستیار ارشد فرمانده معظم کل قوا  عصر امروز در اجتماع با‌شکوه بسیجیان ارومیه که با حضور هزاران نفر از اعضای بسیج در سالن شهیدان آهندوست ارومیه برگزار شده بود  با گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: شما بسیجیان افتخار بزرگ ملت ایران هستید و رهبر فرزانه انقلاب نیز به وجود شما افتخار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: عزیزان بسیجی، فرمان امام بزرگوار در تشکیل بسیج مستضعفین سرنوشت ایران را تغییر داد و آثار این فرمان امروز سرنوشت منطقه را نیز تغییر داده و فردا سرنوشت مستضعفین و جامعه بشری را تغییر خواهد داد.

سردار صفوی گفت: حضور ۲ میلیون بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس یکی از عوامل پیروزی بود و اگر غیر از آن می‌شد پیروزی در جنگ غیر ممکن می‌شد.

 مشاور و دستیار ارشد فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: الگوی بسیج و تفکر بسیج به لبنان رفت و حزب الله را تشکیل داد و برای اولین بار در تاریخ دمار از صهیونیست‌ها در آورد که پیروزی در جنگ ۳۳ روزه مصداق کامل آن بود.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر تفکر بسیجی به سوریه رفت و بیش از ۸ هزار نفر از مردم سوریه با مستشاری نظامی ایران ۸۰ ماه جنگیدند و ۹۰ هزار تروریست را به هلاکت رساندند و بر داعش پیروز شدند.

سردار صفوی گفت: بسیج مردمی و حضور مستشاری ایران ریشه‌های خبیث‌های تکفیری را از سرزمین سوریه پس از ۷ سال از بین برد.

مشاور و دستیار ارشد فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: الگوی تفکری شما بسیجیان به عراق رفت داعشی‌ها می‌خواستند حرم امامان را با خاک یکسان کنند اما با الگوگیری از تفکر بسیج ۲۰ تیم حشدالشعبی ۱۰۰ هزار نفر را سازماندهی کرد و به کمک ارتش عراق فرستاد و همین نیروها یکی پس از دیگری شهرها را آزاد کرد.

وی تصریح کرد: حتی این توطئه اخیر در شمال عراق به دست نیروهای مردمی حشدالشعبی خوابانده شد و به این تربیت استقلال عراق و تمامیت ارضی این کشور حفظ شد

سردار صفوی افزود: امثال این نیروی مردمی در کشورهای دیگر همچون یمن نیز می‌تواند راهگشا باشد چراکه بسیج مختص کشورهای اسلامی نیست بلکه بسیج مستضعفین در کشورهای اروپایی نیز سازماندهی می‌شود تا بتوانند در مقابل مشکلات ایستادگی کنند

وی گفت: به فضل الهی بسیج فراتر از مرزهای ایران جغرافیای جهان را درنوردیده و یک فکر و سبک جدید را نه تنها در بحث‌های نظامی و دفاعی بلکه در امر سازندگی کشورها حاکم کرده بنابراین بسیجی باید همواره بهترین اخلاق و رفتار را داشته باشد چه در کسوت پدر و مادر، همکلاسی یا پزشک تا به این ترتیب احترام خاص خود را در بین مردم داشته باشند.

 مشاور و دستیار ارشد فرمانده کل قوا گفت: بسیجیان باید مدل سبک زندگی اسلامی را در خود پیاده کنند چراکه هرکس هرگونه که فکر می‌کند عمل هر فرد باید نشانگر این باشد که وی بسیجی است یا خیر، این تفکر بسیجی است  که قلمرو فکری و سیمای حیات بسیجیان در زندگی روزمره را نشان می‌دهد.

سردار صفوی اظهار داشت: در غرب اساس بر روی مصرف‌گرایی و فردگرایی است در حالی که در سبک زندگی بسیجی همه برای رضای خدا تلاش می‌کنند.

وی گفت: امروز دشمنان می‌خواهند با جنگ فرهنگی و نرم و تبیین سبک‌زندگی غربی تغییر رفتار و حتی تغییر نوع انتخاب متناسب با الگوهای غربی را به مسلمین دیکته کنند اما شما بسیجیان زمینه ساز تحقق سبک زندگی اسلامی نوین باشید.

مشاور و دستیار ارشد فرمانده کل قوا اظهار داشت: اصول سبک زندگی اسلامی در امید به آینده، بصیرت سیاسی، خضوع در همه صحنه‌ها، نشاط و طراوت، اخلاص و پاک بودن برای مردم، اطاعت از خدا و رسول، ولایتمداری و داشتن روحیه جهادی متجلی می‌شود.

وی گفت: تمدن اسلامی مجموعه رفتارهای فرهنگی هنری است که در یک دوره تاریخی در یک منطقه به وجود می‌آ‌ید هم چنانکه رهبر معظم انقلاب بارها ملت ما را به سمت تمدن نوین اسلامی راهنمایی و پیمودن این راه تشویق کرده‌اند.

سردار صفوی افزود: تمدن نوین اسلامی نیاز به قدرت دارد که قدرت در ایران منشأ گرفته از انقلاب و شما بسیجیان بوده و بسیج بزرگ‌ترین پشتوانه قدرت ایران در تحقق رشد و بالندگی است.

انتهای پیام/ح

حضور سردار سرلشکر صفوی در اجتماع بزرگ بسیجیان ارومیه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شوراها یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی شهر و روستا هستند.

مسلم مرادی امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بروجرد، اشترینان و ونایی که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شوراها در شهر و روستا، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: شوراها برخاسته از مردم‌سالار دینی هستند و در این راستا باید کار مردم را در اولویت قرار داد و دغدغه‌های آنها تبدیل به مصوبه و اجرا شوند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه نقش شوراها در پیشبرد امور شهرها و روستاها بسیار مهم و با اهمیت است، افزود: مصوبات شورا باید قوی و برای رفع مشکل باشد تا گرهی از مشکلات باز کند.

مرادی بیان کرد: شوراهای اسلامی باید در راستای نظارت کافی و لازم بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای پیشبرد اهداف مد نظر و رسیدن به سطح مطلوب توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراها از ظرفیت افراد نخبه و صاحب‌ نظر برای پیشبرد اهداف استفاده کنند، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا همواره یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا هستند.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی است.

در این مراسم، از اعضای شورای اسلامی شهرهای بروجرد، ونایی، اشترینان، سرهنگ خوانساری و سرباز وظیفه‌ای که هفته گذشته به زنانی که در خیابان خودروی آنها دچار مشکل شده بود، کمک کردند و پاکبانی که در بارندگی‌های اخیر جان چند حیوان را نجات داد، تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی