Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه شهیدی مانند حججی جمهوری اسلامی را وادار به تعظیم به خودکرد، درحالیکه بنیاد کار خاصی برای این شهید گران‌قدر انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن کارگر صبح شنبه در نشست هم‌اندیشی فرماندهان ارشد نظامی استان فارس گفت: در توجه به شهدا و یادمان آنان گاهی اتفاقاتی می‌افتد که خود جریانی را شکل می‌دهد که شهادت حججی نیز از این قبیل بود که همگان دیدند که شهادت این جوان شجاع چه موجی در کشور ایجاد کرد؛ دفاع مقدس نباید به موزه‌ها برود چراکه جریان مقاومت زنده است و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز شهید حججی‌ها و کسانی که شجاعانه در سوریه به دفاع از حرم پرداختند، نشان دادند که ۸ سال دفاع مقدس محدود به همان بازه زمانی خاص نبوده است.

سردار کارگر با بیان اینکه شهیدی مانند حججی جمهوری اسلامی را وادار به تعظیم به خود کرد، درحالی‌که بنیاد حفظ آثار کار خاصی برای این شهید گران‌قدر انجام نداد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین گفت: در ابلاغی که فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح به تمام مراکز آموزشی صادر کرده، توجه به موضوع دفاع مقدس در اولویت قرار گرفته است، چراکه آشنایی جوانان با این حماسه بزرگ بیش‌ازپیش مدنظر خواهد بود.

وی افزود: اهمیت دفاع مقدس را همه می‌دانند و به قول رهبری یک گنجینه است و جا دارد ۵۰ سال راجع به دفاع مقدس کار شود و هزاران کتاب نوشته شود.

کارگر در ادامه یادآوری کرد: امروز پرفروش‌ترین کتاب‌ها و فیلم‌ها با موضوع دفاع مقدس است که جا دارد همه ما در این زمینه کار کنیم چراکه سند افتخار ما بوده و تثبیت انقلاب با این دفاع صورت گرفت.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس را با زبان نسل جوان باید برای آنان بیان کنیم که در این راستا یکی از مسائل مهم فضای مجازی است که استفاده از آن نیاز به لوازمی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد که مهم‌تر از همه این‌ها خالص کردن نیت‌ها است که اگر این مسئله صورت بگیرد لطف خداوند نیز شامل حال ما خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان