Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: وقوع 2 حادثه رانندگی در جنوب این استان منجر به فوت سه نفر و مجروحیت 6 نفر شد.

سرهنگ یدالله ستوده یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین حادثه رانندگی ساعت 10 صبح امروز در مسیر چابهار - کنارک بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه سواری پژو رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی چهار نفر مجروح شدند.
وی علت بروز این سانحه رانندگی را رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده پژو ذکر کرد.
وی با اشاره به حادثه دیگر رانندگی گفت: ساعت 18 عصر امروز در مسیر ایرانشهر- سرباز یک دستگاه وانت پیکان، یک دستگاه پراید و یک دستگاه موتور سیکلت با هم برخورد کردند.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: براثر شدت ضربات وارده در این حادثه رانندگی سه نفر کشته و 2 نفر نیز به شدت مجروح شدند.
سرهنگ ستوده اظهار داشت: علت این حادثه در دست بررسی است.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. irnazahedan@

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت