Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:43:19 GMT

سرخط مهمترین اخبار ایرنا استان اصفهان (5 آذر)

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۳۴۸۴

سرخط مهمترین اخبار ایرنا استان اصفهان (5 آذر)

**افضل ترار، وزیر بهداشت پاکستان با تاکید بر کیفیت داروهای تولید ایران گفت: کشور پاکستان در صدد است تا همکاری های خود با ایران در زمینه صنعت دارورا بیش از پیش توسعه و گسترش دهد.

**غلامرضا میثاقیان،مدیرکل حفظ و احیای بناها، محوطه‌ها و بافت‌های تاریخی سازمان میراث فرهنگی گفت: پیگیری برای شناسایی عاملان تخریب خانه تاریخی نائل اصفهان ادامه دارد و این خانه تاریخی باید عین‌‌ به‌ عین ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان گفت: دشمنان از اول انقلاب تاکنون توطئه هایی را علیه ملت ایران و منطقه اجرا کرده اند اما بسیج همانند سدی مقاوم این توطئه ها را خنثی کرده است.

**محمدرضا لعلی، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: بر اساس نتایج سرشماری سال 95 و مقایسه آن با نتایج سرشماری سال 90، نرخ باروری در این استان افزایش یافته و از 1.53 به 1.75 رسیده است.

**سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از بسیجیان ادارات این استان خواست با حفظ روحیه انقلابی برای برطرف شدن مشکلات مردم پیش قدم باشند و تلاش کنند.

** موج ناپایدار ضعیفی از اواخر وقت امروز (یکشنبه) از روی استان اصفهان عبور می کند و احتمال بارش پراکنده باران در بیشتر مناطق استان اصفهان و بارش برف و باران در نواحی غربی و جنوبی این استان وجود دارد.

گ / 6994 / 2093 **خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل ۹ پاس گل داده و همراه با ابوالفضل جلالی صدرنشین گلسازان لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، در حالی پای به بازی استقلال می‌گذارد که برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود باید در این بازی هم پاس گل بدهد.

بنابر روایت ورزش سه، نکته جالب در مورد آلوز این است که او فصل گذشته توانست در بازی با پرسپولیس و استقلال برای تیمش گلسازی کند و حالا تجربه جالبی از نمایش درخشان برابر دو تیم سرخابی دارد.

با این حال ریکاردو این فصل در برابر تیم‌های مدعی عملکرد چندان خوبی نداشته و با وجود اینکه ۹ گل ساخته، برابر مدعیان چندان موفق ظاهر نشده و حالا این آخرین فرصت اوست تا بتواند هدف خود را تحقق بخشد و در برابر استقلال دو رقمی شود.

این در حالی است که ریکاردو آلوز در دوران قربان بردیف و پاکو خمس به عنوان عنصر اصلی بازی‌سازی تراکتور شناخته می‌شد و با تکنیک بالا و تسلط بالا در انتقال توپ، بازیکنی مهم در ترکیب این تیم به حساب می‌آمد، اما به هر حال دوندگی کم این بازیکن باعث شده تا انتقاداتی را هم متوجه خود ببیند.

اما دیدار با استقلال جایی است که ریکاردو می‌تواند یک بار دیگر ارزش ذاتی خود به عنوان یک فوق‌ستاره در سطح فوتبال ایران را به نمایش بگذارد، خصوصا اینکه او فصل گذشته به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت و تراکتور سراسیمه موفق شد قرارداد او را تمدید کند و حالا این تقابل جایی که الماس تراکتور نشان دهد که ارزش این هزینه بیشتر از سوی باشگاه را داشته است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900734

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • محوطه تاریخی که به تازگی در اصفهان کشف شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد