Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داوود گودرزی عصر یکشنبه در همایش جوانان انقلابی در تالار شیخ مفید دانشگاه قم افزود: ما شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم و منظورمان استکبار جهانی است که زور می گوید ، بی منطق، فریب کار و دروغگو است.
وی با بیان اینکه حرف ها و شعارهای انقلاب اسلامی افق روشنی دارد، افزود: اینکه می گوییم یک جوان و دانشجوی بسیجی و انقلابی هستیم، یعنی جامعه ای درست کنیم، که مردم در آن برخوردار از امکانات و در اوج رفاه و مادیات زندگی کنند و کسی دغدغه معیشت نداشته باشد و با فقر دسته و پنجه نرم نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: سفره و شکم مردم برای ما مهم است، قرار نیست مردم در فقر باشند و حرف های جهانی خود را بزنیم، باید مردم یک زندگی خوب داشته باشند در عین حال معنوی نیز زندگی کنیم.
گودرزی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب در تعریف ویژگی های یک جامعه اسلامی آن را بهره مند از رفاه اقتصادی و معنویت عنوان کردند، هدف ما از انقلابی بودن ایجاد کشوری است، که صاحب قدرت اقتصادی شده، ثروت را تولید و عادلانه بین مردم توزیع می کند.
وی انقلاب اسلامی را زمینه ساز گسترش تمدن اسلامی در جهان دانست، و اذعان داشت: در بیرون از مرزهای ایران نیز می خواهیم همه ملت ها از زیر سلطه خارج شوند، و زندگی آزاد و خوبی داشته باشند، اسلام یک دین کامل و جامع است، اگر دستورهای آن در هر جامعه ای به نحو احسن اجرایی شود مردم آن خوب زندگی می کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان اعتماد عمومی و پشتیبانی مردمی را بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام توصیف کرد، و افزود: دشمنان پس از ناکامی در فتنه 88 به بررسی علل و عوامل آن پرداختند، و به این نتیجه رسیدند از آنجا که سیستم سیاسی حاکم بر ایران دینی است و مردم نیز پیوند عمیقی با دین دارند، هر کجا که انقلاب نیاز به پشتیبانی داشته باشد در صحنه حضور دارند، از این رو باید با تحریم اقتصادی و همچنین تهاجم فرهنگی و نفوذ در باورها و سبک زندگی نوعی گسست و جدایی را بین مردم و نظام ایجاد کرد.
قم دارای 176 شهید دانشجو است که 168 تن از آنان شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و هشت تن از آنان نیز شهدای مدافع حرم هستند.
پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
7403/ 6133/خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند