Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد انبازپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبارات در قالب 18 طرح در زمینه راه، گردشگری، مسکن، گاز رسانی و طرح هادی اجرا شده یا در دست اجراست.
وی بیان کرد: 66 روستا با بیش از چهار هزارو 903 نفر در بخش مرکزی وجود دارد که از این تعداد 12 روستا دارای دهیاری است.
انبازپور عنوان کرد: سه میلیارد و 783 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات دهیاری ها برای عمران و آبادانی در روستاهای دارای دهیاری بخش مرکزی این شهرستان هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این اعتبارات برای خرید یک دستگاه خودرو نیسان حمل زباله، تکمیل ساخت و تجهیز ساختمان دهیاری،جدول کشی دفع آبهای سطحی، نصب تابلو ورودی روستاها،مرمت تابلو گلزارهای شهداء، خرید و نصب سطل زباله هزینه شد.
وی گفت: این میزان عملیات عمرانی در روستاها شامل سعادت آباد، سرآبیز، شاه بهرام، نارگ موسی، برغون، تلچگاه، منصورآباد مهدیه، شاه زینعلی، تلخاب سفلی بیدک و آبدهگاه اجرا شد.
بخشدار مرکزی باشت افزود: یک میلیارد و 192 میلیون ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده از سوی سازمان امور مالیاتی استان در28 روستاهای فاقد دهیاری این بخش هزینه شد.
انبازپور تصریح کرد: برخی از این روستاها اعم از گروس، کله گان امیر شیخی، کله گان، چشمه دره، تنگ هنگون، نازنگون، کرنگان سفلی و علیا، درک، لار، چشمه رشته، کوهسرک سفلی و فتح هستند.
وی افزود: در حوزه بنیاد مسکن2 میلیاردو 500 میلیون ریال برای طرح های کانال کشی و هدایت آبهای سطحی در بخش مرکزی این شهرستان هزینه شد.
انباز پور ادامه داد: 2 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی منطقه گردشگری رود رونه امسال هزینه شد.
وی تصریح کرد: طرح بهسازی و روکش آسفالت جاده محور باشت چرام با اعتباری بیش از 116 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.
انبازپور اضافه کرد: اجرای طرح گاز رسانی به 9 روستای باشت با 20 میلیارد ریال ازدیگر اقدامات انجام شده در بخش مرکزی باشت است.
باشت مرکز شهرستان 24 هزار نفری باشت با 10هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: علیزاده
2082/1662

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

فرهاد اکبرشاهی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین از خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی خبر داد و گفت: میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه‌ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده می شود
  • بازگشت ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند