Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – کاپیتان تیم ملی کبدی ایران با بیان اینکه رتبه سومی آسیا عنوان کوچکی نیست درباره شکست تیم ملی در نیمه نهایی گفت: در مقابل پاکستان تمرکز لازم را نداشتیم زیرا تمرکزمان معطوف هند بود.

فاضل اتراچالی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از پایان مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا در گرگان که با سومی تیم ایران به پایان رسید، گفت: برد و باخت بخشی از هر مسابقه ورزشی است و هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد پیروز میدان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتراچالی افزود: روز گذشته در بازی نیمه نهایی اشتباه تیم ما بیشتر از پاکستان بود و در یک دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و شکست خوردیم.

وی بیان کرد: یکی از اشتباهات دیگر ما معطوف شدن تمرکز بازیکنان به تیم هند بود و نتوانستیم به درستی روی پاکستان متمرکز شویم.

کاپیتان گلستانی تیم ملی کبدی مردان ایران در پاسخ به این سوال که ایران را می توان ناکام مسابقات نامید یا خیر، اظهار کرد: قبول ندارم که ناکام بوده ایم زیرا در بین تیم های قدرتمند آسیا مقام سوم را کسب کردیم که عنوان کوچکی نیست و آرزوی بسیاری از تیم ها است.

اتراچالی درباره استقبال تماشاگران و تشویق تیم ملی بیان کرد: تماشاگران حمایت فوق العاده ای از تیم ملی داشتند و شرمنده ام که نتوانستیم قهرمان شویم. از این به بعد باید تلاشمان را بیشتر کنیم و با آمادگی بهتری وارد مسابقات شویم.

وی درباره اعلام قطع همکاری فدراسیون با مربی هندی تیم ملی گفت: آقای سوتار مربی بسیار خوبی بود اما بازیکنان ما نشان داده اند که با مربی ایرانی نتیجه بهتری کسب می کنند و فکر می کنم مربی بعدی تیم ملی ایرانی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از این شکست تجربه کسب خواهیم کرد و در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا عملکرد بهتری خواهیم داشت.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی مردان آسیا به مدت سه روز در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد و با قهرمانی هندوستان به پایان رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید